  • 1. Data: 2018-05-16 23:35:15
    Temat: stare cyfry
    Od: Gil <g...@g...pl>

    Kto z was dalej używa starych cyfrówek? Mnie się popsuł kompakt i
    wróciłem do Olympusa C4000 na karty Smart Media max 128 MB.
    Zdjęcia bardzo dobre.
    Cały czas jest w użytku lustrzanaka Nikon D40. Kiedyś poszedłem w
    obiektywy to mam kolekcję ale stary D40 6 Mpix daje radę.

  • 2. Data: 2018-05-17 02:36:04
    Temat: Re: stare cyfry
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-16, Gil <g...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Cały czas jest w użytku lustrzanaka Nikon D40. Kiedyś poszedłem w
    > obiektywy to mam kolekcję ale stary D40 6 Mpix daje radę.

    Mój podstawowy aparat do zdjęć "studyjnych" to EOS 40D (nabyty okolice
    2007). Duzo nim nie robie, ale pozostaje w służbie. Poza tym mam całą
    kupe różnych pomniejszych, które są sprawne (co najwyżej małe usterki)
    tylko nieuzywane, np. Sony DSC-F828 (~2003).

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2018-05-17 10:17:56
    Od: ks <k...@g...com>

    W dniu 2018.05.16 o 23:35, Gil pisze:

> [...]
    > Cały czas jest w użytku lustrzanaka Nikon D40. Kiedyś poszedłem w
    > obiektywy to mam kolekcję ale stary D40 6 Mpix daje radę.

    ja jeszcze rok temu używałem casio qv2400, co prawda tylko do makro i zdjęć
    seryjnych, ale jednak. Niestety matryca lub migawka padła, bo 'nie widać obrazu'
    na ekraniku. Mam go od +-2001 roku. Używam też sporadycznie nikona 995 z powodu
    wyjątkowego oddania kolorów (od +-2007). Do filmów oraz 3d używam dwóch kodaków
    1073 (od ok 2010r, potrafią nagrywać używalne filmy nawet w takiej ciemności, w
    której lustro canona już wymięka :). A normalnie używam lustrzanek canona.
    pozdrawiam Krzysiek

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2018-05-17 13:07:21
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > Cały czas jest w użytku lustrzanaka Nikon D40. Kiedyś poszedłem w
    > obiektywy to mam kolekcję ale stary D40 6 Mpix daje radę.

    Jak wybieram się np. na kajak, to biorę D70s.
    Filmów nie nagrywa, ale zdjęcia robi jak należy.

  • 5. Data: 2018-05-17 18:06:34
    Od: złomowisko <l...@w...pl>

    > Kto z was dalej używa starych cyfrówek? Mnie się popsuł kompakt i

    Ja reportaże jeszcze robię starym poczciwym Fuji S5600 ... :)

  • 6. Data: 2018-05-17 21:17:19
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-05-17 o 18:06, złomowisko pisze:

    > Ja reportaże jeszcze robię starym poczciwym Fuji S5600 ... :)

    Fajny sprzęt. Mam S9600 i też nadal robi super fotki. Bateryjkę tylko
    wymieniałem, bo się skończyła i przy wymianie baterii tracił ustawienia.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2018-05-18 00:34:59
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu środa, 16 maja 2018 23:35:15 UTC+2 użytkownik Gil napisał:
> [...]
    > Cały czas jest w użytku lustrzanaka Nikon D40. Kiedyś poszedłem w
    > obiektywy to mam kolekcję ale stary D40 6 Mpix daje radę.

    Oly E 400 i również C4000 w ciągłym użyciu. I jeszcze Fe 170 jako aparacik do
    podwodnej. Obudowę kupiłem za kilkanaście złociszy...
    Pozdrawiam Marcin

  • 8. Data: 2018-05-18 18:52:20
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-05-16 23:35, Gil wrote:

> [...]
    > Cały czas jest w użytku lustrzanaka Nikon D40. Kiedyś poszedłem w
    > obiektywy to mam kolekcję ale stary D40 6 Mpix daje radę.

    Nie wiem, czy bardzo stara, bo zaledwie ośmioletnia małpka Canon
    PowerShot S90 - ze względu na kompaktowe wymiary biorę na narty, ale
    ostatnio za 2 stówy dokupiłem jeszcze jedną i eksperymentuję z 3D.

  • 9. Data: 2018-05-18 19:50:53
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 16.05.2018 o 23:35, Gil pisze:

    > Kto z was dalej używa starych cyfrówek? Mnie się popsuł kompakt i
    > wróciłem do Olympusa C4000 na karty Smart Media max 128 MB.
    > Zdjęcia bardzo dobre.
    [...]

    Sony P92 przerobiłem na IR. Ale szykuję się do przerobienia Pentaxa K5,
    więc pewnie ten P92IR wystawię na aukcji.

    P.P.

  • 10. Data: 2018-05-18 19:58:11
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-05-16 23:35, Gil wrote:

> [...]
    > Cały czas jest w użytku lustrzanaka Nikon D40. Kiedyś poszedłem w
    > obiektywy to mam kolekcję ale stary D40 6 Mpix daje radę.

    Zapomniałem o Pentaksie *istDS, który robi za część skanera slajdów i
    negatywów. 6 Mpix to więcej niż trzeba, dynamiki w RAW także wystarcza.