  • 11. Data: 2018-05-21 13:13:13
    Temat: Re: stare cyfry
    Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 16 May 2018 23:35:15 +0200
    is the real date, Gil <g...@g...pl> has written something quite wise.
    But (s)he wasn`t the one.

    >Kto z was dalej używa starych cyfrówek? Mnie się popsuł kompakt i
    >wróciłem do Olympusa C4000 na karty Smart Media max 128 MB.
    >Zdjęcia bardzo dobre.

    Pentax K10d, podstawowy aparat. Zakup zestawu filtrów połówkowych dał
    mu drugie zycie.
    Do tego jakiś stary Canon Ixus, w szufladzie leży wyciągany od czasu
    do czasu G3.

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

    --
    Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu.

    Na poczatku Bog stworzyl
    niebo, ziemie i palnik IFK-120.

  • 12. Data: 2018-05-21 23:36:34
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <M...@n...neostrada.pl>, g...@g...pl
    says...

    > Kto z was dalej używa starych cyfrówek? Mnie się popsuł kompakt i
    > wróciłem do Olympusa C4000 na karty Smart Media max 128 MB.
    > Zdjęcia bardzo dobre.

    Zapomniałem dodać, że ten Oly jest potwornie wolny w uruchomianiu i
    ustawieniu fokusa. To główne różnice w stosunku do obecnych kompaktów.
    Bo fotki są na czasie.

  • 13. Data: 2018-05-22 16:50:42
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2018-05-16 23:35:15 niejaki Gil napisał:
    > Kto z was dalej używa starych cyfrówek? Mnie się popsuł kompakt i
    > wróciłem do Olympusa C4000 na karty Smart Media max 128 MB.
    > Zdjęcia bardzo dobre.
    > Cały czas jest w użytku lustrzanaka Nikon D40. Kiedyś poszedłem w
    > obiektywy to mam kolekcję ale stary D40 6 Mpix daje radę.

    czasem uzywam Oly E-10
    byłby częściej używany ale mikrodysk ibm-a zabił gniazdo CF więc tylko
    Smart Media została - a taką kartę mam tylko 8MB - wchodzą dwa zdjęcia :(

    --
    P0zdrawiam
    Paweł "p0li" Pokrywiński - Flensburg/Warszawa

  • 14. Data: 2018-05-29 21:20:37
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.05.2018 23:35, Gil pisze:

    > Kto z was dalej używa starych cyfrówek?

    Jak najbardziej - Canon PowerShot A590. Ciągle na posterunku
    w samochodowym schowku na wszelki wypadek i zawsze gotowy -
    czy to w 30-stopniowym upale (jak dzisiaj), czy w minus
    23-stopniowym mrozie (jak zeszłej zimy). Po pół roku takiego
    leżakowania robi zdjęcia jak gdyby nigdy nic. No, ale ma
    załadowane dwie bateryjki Eneloop, jeszcze starego Sanyo.

    .

  • 15. Data: 2018-06-01 09:34:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >w samochodowym schowku na wszelki wypadek i zawsze gotowy -
    >czy to w 30-stopniowym upale (jak dzisiaj), czy w minus

    ten 30-st upal w samochodzie moze miec z 80 C.

    Ale moze w schowku mniej :-)

    J.

  • 16. Data: 2018-06-01 12:52:41
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-01 o 09:34, J.F. pisze:
    > Użytkownik "collie"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > ten 30-st upal w samochodzie moze miec z 80 C.
    >
    > Ale moze w schowku mniej :-)

    Raz miałem problem, ale jeszcze w lustrzance. Tak się w autku zgrzała,
    że smar się rozpłynął i skleił listki przysłony.

    Ale Adam Bieniek szybko sobie poradził - przy okazji jeszcze obiektyw
    skalibrował.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2018-06-13 23:52:29
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "złomowisko" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja reportaże jeszcze robię starym poczciwym Fuji S5600 ... :)

    Miałem S5600 przez ok. 2 lata. Potem sprzedałem i kupiłem S6500fd. Przez
    kolejne dwa lata regularnie używałem, potem odłożyłem na półkę (gdzieś w
    2008). Kiedy córka dorosła do robienia zdjęć, czyli w 2016, zdjąłem z
    półki, zachęciłem i podziwiam efekty ;-)
    A ponieważ córki są dwie, dokupiłem dla młodszej miesiąc później drugi
    s6500fd za ok. 250 PLN i teraz podziwiam dwa razy tyle.
    Naprawdę fajne aparaty, o wystarczających parametrach, świetnym
    obiektywie. Średnia ergonomia, szybkie zużycie baterii i przedpotopowe
    karty xd. Ale robią naprawdę fajne, ostre, kontrastowe i ciekawe zdęcia.
    Dobre filmy, choć rozdzielczość na dzisiejsze standardy trochę kiepska.
    Ale oba aparaty (rok produkcji 2006) działają bez zarzutu.
    Przykłady z zeszłego roku:
    https://sphoto.nasza-klasa.pl/821531/421/main/8b028a
    5040.jpeg
    https://sphoto.nasza-klasa.pl/821531/434/main/daddc7
    b4c3.jpeg
    https://sphoto.nasza-klasa.pl/821531/403/main/da274b
    04c1.jpeg
    https://sphoto.nasza-klasa.pl/821531/405/main/90bf08
    64b6.jpeg

    --
    Yogin

  • 18. Data: 2018-09-14 18:53:42
    Od: pawliskot <p...@g...com>

    W dniu środa, 16 maja 2018 23:35:15 UTC+2 użytkownik Gil napisał:
> [...]
    > Cały czas jest w użytku lustrzanaka Nikon D40. Kiedyś poszedłem w
    > obiektywy to mam kolekcję ale stary D40 6 Mpix daje radę.

    Canon 450D, szkło 50mm, nadal działa :)