  • 1. Data: 2018-07-11 22:12:44
    Temat: startery Fakt Mobile 20GB / 90dni
    Od: Tomasz C <t...@w...eu>

    No więc rzucili towar, lud ciemny i naiwny się rzucił, i kupił. A ja ludowo na czele
    tłumu.

    Odpaliłem wczoraj. Przejrzałem na tym pocztę. Przeczytałem dwa(2) artykuły na
    trojmiasto.pl. Zajrzałem na usenet, tylko czytając. wczytałem jeden(1) filmik
    youtube. Żarło Ok, trochę rwało na filmiku, ale żarło i... zdechło. Patrzę, a tu sieć
    Faktoida przysyła mi info, że oto zeżarłem 20 gb, jak chcę więcej, to mogę se u nich
    kupić 2 gb za 9 npl.... Telefon zaś twierdzi, że zużyłem... 0.14 gb... przeliczając
    ich "hojną propozycję", uwzględniając że ich 20 gb to w istocie 140 mb, dokupił bym
    za te 9 npl jakieś... 14mb? Jak w roamingu... u Ruskich...

    Więc jeśli jeszcze nie kupiliście tego startera, to zastanówcie się, bo 5zł za 140mb
    to nie jest aż tak korzystnie jak w reklamie :-)
    No i ta czkawka na filmiku youtube... uprzedzali, że nie ma być aż tak superszybko,
    ale bez jaj...

    słowem... badziew... faktoid... czyli prawie prawda, a na prawdę - oszustwo...
    odradzam...

  • 2. Data: 2018-07-11 22:49:32
    Temat: Re: startery Fakt Mobile 20GB / 90dni
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.07.2018 o 22:12, Tomasz C pisze:
    > No więc rzucili towar, lud ciemny i naiwny się rzucił, i kupił. A ja ludowo na
    czele tłumu.

    idź i nie grzesz więcej. (a można było załapać się za free na 50giga na
    150dni, a na deser 500zł do wygadania)

> [...]
    youtube. Żarło Ok, trochę rwało na filmiku, ale żarło i... zdechło. Patrzę, a tu sieć
    Faktoida przysyła mi info, że oto zeżarłem 20 gb,

    reklamuj. jeśli nie wykorzystałeś wcześniej innych ichniejszych promocji
    - przywrócą, a moze jeszcze coś dołożą na przeprosiny

    > słowem... badziew... faktoid... czyli prawie prawda, a na prawdę - oszustwo...
    odradzam...

    ..... i potem wróć i napisz jak zadziałała reklamacja.

    ToMasz

  • 3. Data: 2018-07-12 07:16:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-11 o 22:12, Tomasz C pisze:
> [...]
    ale bez jaj...

    > słowem... badziew... faktoid... czyli prawie prawda, a na prawdę - oszustwo...

    Czytasz jakieś badziewia, zamiast zajrzeć do regulaminu, to byś
    wiedział, że te 20gb kosztuje 10zł:

    https://www.faktmobile.pl/download/regulaminy_biezac
    e/Regulamin-Oferty-Promocyjnej-20-GB-za-10-zl-na-Wak
    acje.pdf

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2018-07-12 09:06:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 lipca 2018 07:16:07 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

> [...]
    > wiedział, że te 20gb kosztuje 10zł:
    >
    > https://www.faktmobile.pl/download/regulaminy_biezac
    e/Regulamin-Oferty-Promocyjnej-20-GB-za-10-zl-na-Wak

    Regulamin regulaminowi nierówny
    https://www.faktmobile.pl/download/regulaminy_biezac
    e/Regulamin-Oferty-Promocyjnej-20-GB-Internetu-dla-n
    owych-Uzytkownikow-Fakt-Mobile..pdf

  • 5. Data: 2018-07-12 09:15:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Jul 2018 13:12:44 -0700 (PDT), Tomasz C napisał(a):

    > 140mb

    Zapewne nie miałeś na myśli milibitów tylko megabajty (MB). Więcej
    staranności proszę.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2018-07-12 09:20:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Zapewne nie miałeś na myśli milibitów tylko megabajty (MB). Więcej
    > staranności proszę.

    Zapewne zapomniałeś o dwóch przecinkach (uczył ślepy kulawego)...

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2018-07-12 09:20:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-12 o 09:06, Kris pisze:

> [...]
    >
    > Regulamin regulaminowi nierówny
    > https://www.faktmobile.pl/download/regulaminy_biezac
    e/Regulamin-Oferty-Promocyjnej-20-GB-Internetu-dla-n

    A czy poczekał na aktywację pakietu? (do 24h?).

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2018-07-12 16:26:24
    Od: Tomasz C <t...@w...eu>

    tak Liwiuszu/Watsonie, to elementarne/oczywiste: odczekałem, po dobie dostałem smsa
    ze aktywują, a potem po kilku godzinach nicnierobienia (zero streamów, wykluczam
    włamanie na wifi) dosłali sms ze zezarlo. ze mogę se dokupić. to ten sms mnie dopiero
    wkurzył. wszystko lege artis.

    faktoid nie zareagowal na dwa kolejne teksty, drugi juz niekoniecznie grzeczny. teraz
    poslalem reklamację do play. co wyjdzie , opiszę tu.

    Ale w międzyczasie brużdżę im gdzie tylko mogę. opisałem na pepper i w paru innych
    miejscach. bo to albo oszustwo, albo indolencja granicząca z polactwem, w każdym
    razie warte odradzania innym klientom, którym się kłaniam w pas, a oni zrobią co
    zechcą. Ale jak kto napisze do mnie i jak kwota wkręconych przekroczy 525 zł, to
    -przestępstwo- zgłoszę do prokuratury, sopockiej/wojewodzkiej kanciapy d/s przekrętów
    gospodarczych, szlak mam już przetarty i wiem, że odrzucić sprawy nie mogą. Hobby
    takie, piątal nie piniądz, ale mam akurat czas.

    ps.
    widze Liwiuszu, ze bywamy w podobnych grupach :-) rowerowo pozdrawiam :-)

  • 9. Data: 2018-07-12 17:15:05
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 12.07.2018 o 09:20, Liwiusz pisze:

    > Zapewne zapomniałeś o dwóch przecinkach (uczył ślepy kulawego)...

    Ta maniera pisania MB jako mb czy GB jako gb stała się denerwująca.

  • 10. Data: 2018-07-12 19:18:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Jul 2018 09:20:09 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Zapewne zapomniałeś o dwóch przecinkach (uczył ślepy kulawego)...

    Jesli chciałeś powiedzieć że nie ma ludzi nieomylnych to nie byłeś zbyt
    odkrywczy. A poza tym *formalnie* wymagany tu jest tylko jeden. Poducz
    się.
    --
    Jacek
    I hate haters.