  • 71. Data: 2018-01-30 01:27:31
    Temat: Re: sterofotografia
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-28, Luke <l...@l...net> wrote:

    > Pierwsze płyty CDR były złote, zieleń i błękit to kwestia następnych
    > lat. Te złote - wedle mojego doświadczenia - trzymają się najlepiej (np.
    > Dysan).

    Złote to są archiwalne (za wyjatkiem LTH pzy BD), z odbiciową warstwą z
    czystego złota. Czy masz jakies inne na mysli?

    --
    Marcin

  • 72. Data: 2018-01-30 20:39:43
    Od: Luke <l...@l...net>

    > Złote to są archiwalne (za wyjatkiem LTH pzy BD), z odbiciową warstwą z
    > czystego złota. Czy masz jakies inne na mysli?

    Kiedy miałem pierwszy raz styczność z nagrywarką, a był to rok 1997 albo
    1998, w sprzedaży były wyłącznie płyty w kolorze złotym (żółtym), ale
    nie mam pojęcia, czy miały coś wspólnego ze złotem. Raczej nic takiego
    nie było wzmiankowane na opakowaniu. Potem dopiero pojawiły się zielone
    i ciemnoniebieskie, a następnie różne kombinacje.

    L.