  • 1. Data: 2019-06-27 16:45:13
    Temat: sterowany cyfrowo driver do LED ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Kupiłem sobie taki wynalazek ;

    https://www.aliexpress.com/item/32957195029.html?spm
    =a2g0s.9042311.0.0.2f674c4dffU81M

    w wersji 300W, w celu wykonania światłowodowego oświetlacza do
    mikroskopu stereoskopowego.

    No i potrzebuję zrobić albo kupić driver z cyfrową regulacją jasności
    najlepiej przez regulację maksymalnego prądu.

    Któryś z oblatanych w temacie kolegów poradzi na czym ewentualnie to
    zrobić albo gdzie kupić ? Nie wiem po czym w gotowcu mogło by być
    sterowanie ale właściwie każda cyfrowa forma będzie ok - żebym mógł
    sobie to jakąś atmegą obsłużyć...

  • 2. Data: 2019-06-27 19:18:02
    Temat: Re: sterowany cyfrowo driver do LED ?
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

> [...]
    > zrobić albo gdzie kupić ? Nie wiem po czym w gotowcu mogło by być
    > sterowanie ale właściwie każda cyfrowa forma będzie ok - żebym mógł

    Zobacz na takie cuś... LT3956f, Lineara oczywiście.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 3. Data: 2019-06-28 08:30:54
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-27 o 16:45, sundayman pisze:
> [...]
    > zrobić albo gdzie kupić ? Nie wiem po czym w gotowcu mogło by być
    > sterowanie ale właściwie każda cyfrowa forma będzie ok - żebym mógł

    Cześć,

    Jak zrobić to kupił bym zasilacz 15V 350W np. taki:
    https://pl.aliexpress.com/item/32948831075.html

    On ma tam potencjometr co pozwala wyregulować napięcie wyjściowe w
    zakresie 12-18V.
    Dodał bym pomiar prądu i coś co robi zamiast tego potencjometru.

    --
    AWa.

  • 4. Data: 2019-06-28 20:13:47
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > zakresie 12-18V.
    > Dodał bym pomiar prądu i coś co robi zamiast tego potencjometru.

    Na razie kupiłem to :

    https://allegro.pl/oferta/zasilacz-przetwornica-step
    -down-300w-1-2-35v-9a-dc-7443721866

    No można by dać cyfrowy potencjometr do regulacji - trochę to mało
    eleganckie jest... Ale jest to jakaś opcja.

    A najwyżej zamiast w ogóle regulować cyfrowo i robić cudawianki
    wyprowadzę potencjometr na obudowę i będzie się regulować gałą.
    Jak nie ma dostępnego gotowca ( a nie mogę znaleźć ) to szkoda czasu na
    walkę chyba.

    Zobaczę , jak w ogóle ta przetwornica się sprawuje i czy daje radę. A
    potem zobaczymy.