  • 1. Data: 2016-02-09 21:59:31
    Temat: stłuczka i oc na kilka samochodów
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    jak to jest jeżeli mam zarejestrowane 4 auta i spowoduje kolizję to
    wszystkie ubezpieczalnie zabierają znizki na wszystkie auta ?
    a moze lepiej każde auto ubezpieczyć u innego ubezpieczyciela ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-02-09 22:40:04
    Temat: Re: stłuczka i oc na kilka samochodów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Szumek k...@i...pl ...

> [...]
    > wszystkie ubezpieczalnie zabierają znizki na wszystkie auta ?
    > a moze lepiej każde auto ubezpieczyć u innego ubezpieczyciela ?

    Tak, na wszystkie.
    I wszystkie TU korzystają ze wspolnej bazy, wiec...

  • 3. Data: 2016-02-09 23:00:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Szumek pisze tak:

    > jak to jest jeżeli mam zarejestrowane 4 auta i spowoduje kolizję to
    > wszystkie ubezpieczalnie zabierają znizki na wszystkie auta ?
    > a moze lepiej każde auto ubezpieczyć u innego ubezpieczyciela ?

    Nic to nie da. Ale jeśli rozwalisz służbowy albo żony to nie :)

    Czyli rejestruj dwa na żonę i dwa na siebie.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 4. Data: 2016-02-09 23:17:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Szumek k...@i...pl ...

    >Tak, na wszystkie.
    >I wszystkie TU korzystają ze wspolnej bazy, wiec...

    ... wiec prawdopodobnie przy przedluzeniu polisy nawet nie sprawdza
    tej wspolnej bazy, bo maja przeciez wlasna, lepsza, bo dotyczaca
    przedluzanej polisy.

    Za to przy zmianie ubezpieczyciela, czy kolejnym samochodzie ... o,
    wtedy sprawdzaja wspolna baze i widza wszystkie szkody :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-02-09 23:38:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-02-09 o 23:00, PiteR pisze:

    > Nic to nie da. Ale jeśli rozwalisz służbowy albo żony to nie :)
    >
    > Czyli rejestruj dwa na żonę i dwa na siebie.

    To też zależy od oferty, bo można znaleźć takie, gdzie szkody są na
    przykład brane pod uwagę nie po właścicielu, tylko po numerze
    rejestracyjnym, czy po konkretnym samochodzie. Tudzież można
    gdzieniegdzie wykupić opcję "ochrona zniżek".

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2016-02-09 23:38:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-02-09 o 23:17, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > ... wiec prawdopodobnie przy przedluzeniu polisy nawet nie sprawdza tej
    > wspolnej bazy, bo maja przeciez wlasna, lepsza, bo dotyczaca

    Skoro dotyczy tylko tej polisy, to z definicji nie jest to lepsza baza.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2016-02-10 06:08:59
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    >
    > Za to przy zmianie ubezpieczyciela, czy kolejnym samochodzie ... o,
    > wtedy sprawdzaja wspolna baze i widza wszystkie szkody :-)

    pytanie jak szybko info o stłuczce tam ląduje. Jak odnawiasz polisę za
    miesiąc to może ci się upiec, bo info jeszcze nie będzie- ja tak
    ubezpieczyłem dwa samochody, przy trzecim po ok. miesiącu rekalkulowali
    składkę.

    Łukasz

  • 8. Data: 2016-02-10 07:47:06
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    > rejestracyjnym, czy po konkretnym samochodzie. Tudzież można
    > gdzieniegdzie wykupić opcję "ochrona zniżek".

    z ta 'ochrona znizek' to tez bywa roznie
    na samochodzie z ta polisa z ochrona nie bedzie zwyzki a na innych juz tak

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2016-02-10 09:44:57
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-02-09 23:00, PiteR wrote:

    > Nic to nie da. Ale jeśli rozwalisz służbowy albo żony to nie :)
    >
    > Czyli rejestruj dwa na żonę i dwa na siebie.

    tak - ale bez współwłasności (bez podania drugiego właściciela) - dla
    osób fizycznych

    Jeśli jednak rejestracja jest na firmę - to tak się już nie da.

  • 10. Data: 2016-02-10 12:40:04
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 9 Feb 2016 21:59:31 +0100
    "Szumek" <k...@i...pl> wrote:

    > jak to jest jeżeli mam zarejestrowane 4 auta i spowoduje kolizję to
    > wszystkie ubezpieczalnie zabieraj? znizki na wszystkie auta ?

    Sprawdź, podzwoń popytaj. Wielki temu jak ubezpieczałem swoje pierwsze auto, ze
    współwłasnością na ojca, właśnie dla zniżek, to w Alianz otrzymałem informację, że
    wtedy u nich zwyżka szła tylko na auto z kolizją, a nie na wszystkie ubezpieczone na
    daną osobę.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń