  • 1. Data: 2015-11-08 15:12:55
    Temat: stm schemat poszukiwany
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    może Ktoś tu widział dobry schemat ideowy podłączenia usb i ehernetu do
    stm32f105/107? taką typową aplikację? gdzie tego szukać? jakieś hasło?

  • 2. Data: 2015-11-08 15:16:41
    Temat: Re: stm schemat poszukiwany
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    co to jest MAC i PHY?

  • 3. Data: 2015-11-08 15:37:39
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no i jak sobie radzić z przejściem 3v3 -> 5V dla wejść wyjść i wejść/wyjść?

  • 4. Data: 2015-11-08 17:02:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Pszemolku nie widziałeś gdzieś generatorów na 22,1148MHz?

  • 5. Data: 2015-11-08 17:57:18
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 8 listopada 2015 15:37:43 UTC+1 użytkownik platformowe głupki
    napisał:
    > no i jak sobie radzić z przejściem 3v3 -> 5V dla wejść wyjść i wejść/wyjść?

    Podepnij we/wy opornikiem 0 Ohm do 230V AC.

  • 6. Data: 2015-11-08 18:17:57
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a co to za powskie euro ataki?

  • 7. Data: 2015-11-08 19:20:53
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-11-08 17:57, s...@g...com wrote:

    > Podepnij we/wy opornikiem 0 Ohm do 230V AC.

    Dawno temu jakiś misiek co to sobie usunął pliki spytał o radę na nie
    pamiętam już której grupie linuksowej. I jakiś dowcipniś podesłał mu
    skrypt perl-owy co to - choć to nie było widać na pierwszy rzut oka -
    zaorał temu nieszczęśnikowi wszystkie file systemy.

    Nauczyło mnie to jednego - jakkolwiek wydaje się to nieprawdopodobne to
    zawsze może znaleźć się ktoś, kto skorzysta z nawet najbardziej debilnej
    rady.

    Czego i Tobie życzę (nauczenia się, nie skorzystania).

    Piotrek

  • 8. Data: 2015-11-08 20:29:30
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    trzymajmy się tematów...