  • 1. Data: 2017-11-06 20:29:17
    Temat: stojak do zdjęc
    Od: Gil <g...@g...pl>

    Szukam takiego "stojaka" do zdjęć ale nie wiem jak to prawidłowo się
    nazywa. Dlatego opiszę obrazowo.
    Otóż powiedzmy mamy kartę z plexi czy sklejki w ramach np. 1x2 m
    przymocowaną na zawiasach do ściany. Powinna da sie obracać o 180
    stopni. Takich kart powinno byc przynajmniej 5 sztuk i powinny dać sie
    otwierać jak książka.
    Na tych kartach mają byc umieszczane fotki.
    Do dla amatorskiego klubu gdzie mają być pamiątkowe fotki ale jest mało
    miejsca.Na razie jest jedna tablica ale to za mało miejsca.

  • 2. Data: 2017-11-06 21:27:01
    Temat: Re: stojak do zdjęc
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-11-06 20:29, Gil wrote:
> [...]
    > Do dla amatorskiego klubu gdzie mają być pamiątkowe fotki ale jest mało
    > miejsca.Na razie jest jedna tablica ale to za mało miejsca.

    Szukaj przeglądarki (do) plakatów, ekspozytora plakatów, nazw tego
    ustrojstwa jest sporo. Nie wiem tylko, czy znajdziesz na tak duży format.

  • 3. Data: 2017-11-06 22:56:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Nov 2017 20:29:17 +0100, Gil napisał(a):
> [...]
    > Do dla amatorskiego klubu gdzie mają być pamiątkowe fotki ale jest mało
    > miejsca.Na razie jest jedna tablica ale to za mało miejsca.

    Telewizor nie bedzie tanszy ?
    A zdjec sie tam zmieszcza tysiace ...

    J.

  • 4. Data: 2017-11-06 23:22:44
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <v...@4...net>,
    j...@p...onet.pl says...

    > Telewizor nie bedzie tanszy ?
    > A zdjec sie tam zmieszcza tysiace ...
    >
    > J.

    To maja być wydruki, które ludzie sami pieczołowicie obrobią i
    wydrukują. Takie własne prace. To jest lepsze bo jest zdjęć mniej i jest
    jakas dyskusja i poczucie jakiegos wyróżnienia.
    TV z tysiącami zdjęć i filmami może byc w rogu ale nie da tego poczucia
    rozmowy przy zdjęciu bo ludzie musza byc cicho i tylko się gapić w
    ekran. Przećwiczyłem to i Tv zdecydowanie odrzucam.

  • 5. Data: 2017-11-06 23:24:14
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <otqgim$ino$1@node2.news.atman.pl>, 4...@g...com says...

    > Szukaj przeglądarki (do) plakatów, ekspozytora plakatów, nazw tego
    > ustrojstwa jest sporo. Nie wiem tylko, czy znajdziesz na tak duży format.

    Dzieki za wskazówkę.

  • 6. Data: 2017-11-07 11:42:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-06 o 20:29, Gil pisze:
> [...]
    > Do dla amatorskiego klubu gdzie mają być pamiątkowe fotki ale jest mało
    > miejsca.Na razie jest jedna tablica ale to za mało miejsca.

    Może to Ci pomoże:

    http://expodrew.pl/oferta/ekspozytory-plytek/ksiazko
    we

    --