  • 1. Data: 2015-05-18 20:52:55
    Temat: sukces zjednoczenia 18052015
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    potrzebuję pomocy kolegów spoza po...

    mam płytkę z około 15 scalakami SMD i ze 50 elementami drobnicy SMD...

    problem jest taki, że zasilanie (kompletna przetworniczka w jednej
    obudowie) siada...

    coś zwiera...

    macie jakąś metodologię na rozpracowanie problemu?

    np. przy pomocy kamery termowizyjnej?

    P.S.
    czy politechnika warszawska (największe znane mi gówno, no może drugie
    po po/eu) tak cienko przędzie, że musiała na rivierze umieścić wielką
    reklamę zajmującą 5/6 budynku? budzi to mój (letko mówiąc) niesmak...

  • 2. Data: 2015-05-18 22:06:44
    Temat: Re: sukces zjednoczenia 18052015
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > np. przy pomocy kamery termowizyjnej?

    Zdarza się...

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2015-05-19 09:05:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 May 2015 20:52:55 +0200, platformowe głupki napisał(a):

    > problem jest taki, że zasilanie (kompletna przetworniczka w jednej
    > obudowie) siada...

    Elementarne :) Zastąp własne zasilanie jakimś zasilaczem z regulowanym
    ograniczeniem prądu i hajcuj sprawdzając na nos i palec co się hajcuje
    :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.