  • 1. Data: 2015-07-30 19:50:18
    Temat: sukces zjednoczenia 20150730
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Ktoś z PiSu może mi udostępnić SDK do modułu wifi -> ESP8266

    czy ten moduł posiada jakieś normalne sterowanie? czy wymaga jakiegoś
    super istotnego liba do obsługi?

    nie mogę namierzyć tego w dokumentacji, jak steruje się (fizycznie, nie
    komendami AT bo to jasne) tym modułem? to jest zwykły RS czy może nie?

  • 2. Data: 2015-07-30 19:51:25
    Temat: Re: sukces zjednoczenia 20150730
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    aha, z tego co się zorientowałem, są różne wersje, przydadzą się
    wszystkie, jakby Ktoś z PiSu mógł udostępnić, podesłać...

  • 3. Data: 2015-07-30 20:57:14
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ma ktos "esp2866 datasheet" i mógłby podesłać?

  • 4. Data: 2015-07-30 21:48:58
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > ma ktos "esp2866 datasheet" i mógłby podesłać?

    Masz http://w811.wrzuta.pl/obraz/6FbR6V34r72/schemat_ursu
    s_c-330

  • 5. Data: 2015-07-31 19:10:46
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a co to w ogóle za syf ten esp 2866... udało mi się znaleźć pdfa z
    komendami AT, ten złom nawet nie potrafi nic odebrać tak?

    czy Ktoś (najlepiej z PiSu) może polecić jakiś modulik którym można
    zestawić normalne połączenie IP/TCP i zasysać na przykład http...

  • 6. Data: 2015-08-01 10:05:52
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > czy Ktoś (najlepiej z PiSu) może polecić jakiś modulik którym można
    > zestawić normalne połączenie IP/TCP i zasysać na przykład http...

    może mi Ktoś z PiSu powiedzieć coś o funkcjonalnościach ENC28J60 i W5100?