  • 1. Data: 2015-08-23 17:59:36
    Temat: sukces zjednoczenia 20150823
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ja do Kolegów z PiSu

    czy Ktoś obczaił dokumentacje do procków STMa?
    zassałem pdfa do mojego modelu, ale nie ma w nim nic o programowaniu...
    pewnie jest jakiś dokument zbiorczy?
    może Ktoś podać nazwę?

  • 2. Data: 2015-08-23 18:25:50
    Temat: Re: sukces zjednoczenia 20150823
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a jak sobie poradzić z przejściem z 3.3 na 5V peryferia?

  • 3. Data: 2015-08-23 19:13:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    natrafiłem na test na po inteligencję:
    http://zsyp.eu/smieci/stm32_5V.PNG
    może jakiś radykał z po przetłumaczy?
    w kwestii podłączania 5V do STM32

  • 4. Data: 2015-08-23 20:15:13
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-23 17:59, platformowe głupki wrote:
    > zassałem pdfa do mojego modelu, ale nie ma w nim nic o programowaniu...
    > pewnie jest jakiś dokument zbiorczy?

    Kup-sobie-książkę którą tutaj już polecałem.

    > może Ktoś podać nazwę?

    "Dowolna książka do STM32 przeznaczona dla hobbystów".

  • 5. Data: 2015-08-23 20:27:21
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie na temat!

  • 6. Data: 2015-08-23 20:42:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-23 20:27, platformowe głupki wrote:
    > nie na temat!

    A spodziewasz się że newsowemu śmierdzącemu leniowi ktoś przedstawi
    elaborat który bedzie opisywal jak się kompiluje kod, wyciąga binarny
    zapis do flasha, konfiguruje openocd, podpina eclipse czy tam TrueSTUDIO
    albo Keil, pisze startup, tworzy skrypty linkera, obsluguje gdb itp
    rzeczy w kilku zdaniach? Wymyślono od tego *książki*. Zbiór osob
    mających pojęcie o STM32 na tej grupie jest znaczny. Zbiór osób chcacych
    dawać coś na tacy śmierdzącemu leniowi z newsową koprolalią mam nadzieje
    oscyluje w pobliżu zera.

  • 7. Data: 2015-08-23 20:47:53
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to żeś pojechał po europejsku...
    liczysz na grant?

  • 8. Data: 2015-08-23 20:48:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały napisał:

> [...]
    > zapis do flasha, konfiguruje openocd, podpina eclipse czy tam TrueSTUDIO
    > albo Keil, pisze startup, tworzy skrypty linkera, obsluguje gdb itp

    Przecież Koledzy z PiSu tak właśnie robią. I jeszcze po 500 złotych dadzą.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2015-08-23 21:12:19
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ta po-wska wiedza...

  • 10. Data: 2015-08-23 22:13:28
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    > A spodziewasz się że newsowemu śmierdzącemu leniowi ktoś przedstawi
    > elaborat który bedzie opisywal jak się kompiluje kod, wyciąga binarny

    Nie na temat, bo tematem jest: "sukces zjednoczenia 20150823",
    a Kolega tu o jakichś procesorach, książkach, kodach binarnych, itp. ;-)

    Grzegorz