  • 1. Data: 2017-10-14 22:51:03
    Temat: sukcesy!
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no nie no... dlaczego nikt nie pyta o dzisiejszy triumf ludzi ciężej
    pracy wnioskującej?

    na czym mógł polegać ten atak?

    jeśli na agresji z wielu IP, no to jak można coś takiego zablokować?

    pytanie merytoryczne jest takie: czy wszystkie I/O są już pod nasłuchem
    i poddawane regulacjom?

  • 2. Data: 2017-10-14 23:02:20
    Temat: Re: sukcesy!
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    aaa, przypomniałem sobie

    a jakie Szanowne Plenum ma wizje o kaspersky internet security?

    i jak taki debil jak ja na przykład może się bronić przed wyciekiem
    wszystkich możliwych haseł?

  • 3. Data: 2017-10-15 17:49:43
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nikt nie wie, czy wszyscy pracuja dla rosji (obok pracy dla macierewicza)?

  • 4. Data: 2017-10-16 11:06:19
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2017-10-15 o 17:49, denat 'POPIS/EU pisze:
    > nikt nie wie, czy wszyscy pracuja dla rosji (obok pracy dla macierewicza)?

    Chyba po prostu nikomu nie chce się z Tobą gadać.

    Bez obrazy.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 5. Data: 2017-10-16 14:57:13
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 października 2017 11:06:22 UTC+2 użytkownik Stregor napisał:

    > Chyba po prostu nikomu nie chce się z Tobą gadać.
    >
    > Bez obrazy.

    ja bym nawet pogadal z identyfikatorem bo jego opinie sa mocno nietuzinkowe (o wiele
    bardziej niz grupowego plebsu ktory zawsze równa w dól - czyli w swoją prymitywną
    strone) jednakowoz te pytania sa zbyt trudne, zbyt trudno uchwytne, id musialby
    rozwinac temat

  • 6. Data: 2017-10-16 18:39:25
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie ogarniam problemu, są dwa zagadnienia:
    - w jaki sposób przeprowadzono atak?
    - w jaki sposób eksperci macierewicza obronili się przed atakiem?

    strzelam:

    atak z wielu IP?
    no w sumie nie wiadomo co zaatakowano, czy może strony www firm?
    no czy może jakieś tunele VPN na cisco? (taki pół żart)

    taki atak to można chyba opanować (tak ja jestem głupi) na dwa sposoby:
    - wyłączyć ofiarę
    - mieć totalną kontrolę nad całym polskim ruchem sieciowym

    czy może błądzę? P.S. pytam bo jestem ogólnie ciekawy takich spraw.

  • 7. Data: 2017-10-16 22:41:04
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2017-10-16 18:39, denat 'POPIS/EU wrote:
> [...]
    > - mieć totalną kontrolę nad całym polskim ruchem sieciowym
    >
    > czy może błądzę? P.S. pytam bo jestem ogólnie ciekawy takich spraw.

    mozna, tez, zastosowac 'honey pot'.

  • 8. Data: 2017-10-18 21:43:58
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    o jej znowu się wszyscy obrazili?

    jak panienki... takie...

  • 9. Data: 2017-10-19 21:03:38
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no dobra, to żeby nie przeciążać grupowiczów myśleniem zapytam prościej:
    czy akcja obrony kraju przez antoniego m. polegała na wpisaniu jednego
    IP i wciśnieciu przycisku (ratuj)? czy może włożono w to tak
    zaawansowane ownioskowanie, jakie doprowadziło do przejęcia drona usa
    przez irak?

  • 10. Data: 2017-10-21 02:16:50
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2017-10-19 21:03, denat 'POPIS/EU wrote:
> [...]
    > IP i wciśnieciu przycisku (ratuj)? czy może włożono w to tak
    > zaawansowane ownioskowanie, jakie doprowadziło do przejęcia drona usa

    Granty, granty!
    https://www.youtube.com/watch?v=hBdMRUTy56M&feature=
    youtu.be&t=875
    tulko: ciiii, bo to tajrmnica wojskowa je!