  • 1. Data: 2016-10-21 15:33:52
    Temat: super moto pomocy
    Od: MaXiMuS137 <maxim588@_NOSPAM_interia.pl>

    witam mam problem ponieważ kupiłem super moto 125,którym jeżdżę po polnych
    drogach i pojeździłem na nowym silniku [jeszcze nie dotartym] i na nowym
    gaźniku 2 dni i wszystko było ok tylko jeździłem cały czas na ssaniu bo
    gdy je wyłączyłem to mi gasł.A na 3 dzień wyruszyłem w drogę i w trasie
    gdy nakręcałem to dałem za mało gazu i mi zagasł kopnąłem 2 razy i
    zobaczyłem że mi paliwo leci z gaźnika z rurki przy której nie było
    żadnego wężyka nie wiem od czego ta rurka bo nie chcę kłamać.Gaźnik mam
    obkręcony do tyłu i nie wiem czy jest dobrze i czy nie powinien być do
    przodu.

    Proszę o pomoc z jakiego powodu może lecieć to paliwo i dlaczego działał
    tylko na ssaniu z góry DZIĘKI

  • 2. Data: 2016-10-22 13:00:15
    Temat: Re: super moto pomocy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MaXiMuS137 maxim588@_NOSPAM_interia.pl ...

    > kopnąłem 2 razy

    Nie szanujesz to tak masz - kto widział kopać motUr...

  • 3. Data: 2016-10-22 17:52:13
    Od: MaXiMuS137 <maxim588@_NOSPAM_interia.pl>

    Budzik napisal

    > Użytkownik MaXiMuS137 maxim588@_NOSPAM_interia.pl ...

    > Nie szanujesz to tak masz - kto widział kopać motUr...

    ale mi chodziło że kopnąłem kopką i nie odpalił to popatrzyłem na silnik i
    wtedy zauważyłem że cieknie paliwo

  • 4. Data: 2016-10-22 20:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MaXiMuS137 maxim588@_NOSPAM_interia.pl ...

    > ale mi chodziło że kopnąłem kopką i nie odpalił to popatrzyłem na
    > silnik i wtedy zauważyłem że cieknie paliwo

    No co ty...

    #ironia ;-)

  • 5. Data: 2016-10-22 20:29:05
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 21.10.2016 o 15:33, MaXiMuS137 pisze:
> [...]
    > było żadnego wężyka nie wiem od czego ta rurka bo nie chcę kłamać.Gaźnik
    > mam obkręcony do tyłu i nie wiem czy jest dobrze i czy nie powinien być

    trzeba było najpierw wyregulować zgodnie z fabryką a nie katować.
    A gaźnik musisz mieć obkręcony do dołu, wiadomo że z dołu do góry nic
    nie będzie ciekło

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 6. Data: 2016-10-22 21:47:45
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 21.10.2016 o 15:33, MaXiMuS137 pisze:
    > dlaczego działał
    > tylko na ssaniu z góry

    Napraw ssanie z dołu.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 7. Data: 2016-10-23 16:57:15
    Od: MaXiMuS137 <maxim588@_NOSPAM_interia.pl>

    Akarm napisal

    > Napraw ssanie z dołu.
    działał tylko na ssaniu , z góry dzięki o to mi chodziło

  • 8. Data: 2016-10-23 19:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MaXiMuS137 maxim588@_NOSPAM_interia.pl ...

    > działał tylko na ssaniu , z góry dzięki o to mi chodziło

    Zadziwiajace jak mozna nie wyczuwać ironii :)

  • 9. Data: 2016-10-23 21:13:48
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 23.10.2016 o 16:57, MaXiMuS137 pisze:
    > Akarm napisal

    > działał tylko na ssaniu , z góry dzięki o to mi chodziło

    znaczy o co? żeby się ośmieszyć?