  • 1. Data: 2017-06-16 21:07:22
    Temat: suvik za 99999pln
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    http://www.peugeot.pl/gama/nasze-samochody/nowy-suv-
    peugeot-5008.html?gclid=Cj0KEQjwg47KBRDk7LSu4LTD8eEB
    EiQAO4O6r5PPXJAbqCTAkPGHalW_OXlQ9Q-cXgPyJRItbHmsL64a
    AmV_8P8HAQ

    coś pięknego - nareszcie suv na którego widok (zacytuję) "się nie
    porzygałem"...

    pytanio-zagadnienie - ile to pensji trzeba odłożyć na taki samochód?

  • 2. Data: 2017-06-16 21:19:18
    Temat: Re: suvik za 99999pln
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-16 o 21:07, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:

    > pytanio-zagadnienie - ile to pensji trzeba odłożyć na taki samochód?

    Od ułamka do 60.

  • 3. Data: 2017-06-16 21:54:21
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl> wrote:
> [...]
    > porzygałem"...
    >
    > pytanio-zagadnienie - ile to pensji trzeba odłożyć na taki samochód?

    Czyich pensji? Swoich chyba wiesz ile?

  • 4. Data: 2017-06-16 22:07:43
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Czyich pensji? Swoich chyba wiesz ile?

    nie nie, u mnie to jest to, że ja po prostu nie zasłużyłem, to znaczy
    zasłużyłem na jakiś tam który jest dla mnie optymalny - już mi się
    pomieszało który to aktualnie - bo na przykład jeżdżąc nim mogę się
    doktoryzować z ideałów europejskich... np. w toyocie przycisk otwierania
    wlewu paliwa jest w rogu drzwi kierowcy - a to kurwa europejscy
    myśliciele...

    pytanio-zagadnienie:

    na tapecie gówno -> VW golf 2016

    jakieś normalnie cyrki, jak się sam odpala to czasem słychać brzęczenie
    jakby ktoś wrzucał biegi bez sprzęgła...

    Ktoś Coś Wie?

  • 5. Data: 2017-06-16 22:22:26
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/16/2017 9:07 PM, w systemie siła 'POPIS/EU wrote:
    > coś pięknego - nareszcie suv na którego widok (zacytuję) "się nie
    > porzygałem"...

    Eeee ... a czym on się rózni od innych samochodów tej klasy? Przeca one
    wszystkie odbite od tej samej prasy.

  • 6. Data: 2017-06-17 09:29:12
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no widzisz, z całym szacunkiem, ale Ty nie widzisz, a ja widzę...
    to tak jak z europą i sceptykami...

  • 7. Data: 2017-06-18 21:18:25
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    http://www.kia.com/uk/new-cars/sorento/

    jak to jest możliwe, że oni sobie już wykradają pomysły zanim samochód
    trafi na rynek? niemożliwe... może się cfaniaki podzielili rynkiem?
    P.S. kto komu ukradł?

  • 8. Data: 2017-06-18 21:20:06
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    i jeszcze mnie teraz cfelą pedały

  • 9. Data: 2017-06-19 01:10:55
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-06-16 21:07, w systemie siła 'POPIS/EU wrote:
> [...]
    > porzygałem"...
    >
    > pytanio-zagadnienie - ile to pensji trzeba odłożyć na taki samochód?

    to nie jest SUV a jego imitacja.

    Brak napędu na 4 koła czyni zeń podniesiony kombi (vel creossover)

    GripControl to marketingowy wymysł, który przegrywa z każdym samochodem
    z najsłabszym nawet napędem na 4 koła (zobaczyć porównania na YT).

  • 10. Data: 2017-06-26 16:18:11
    Od: robot <a...@o...pl>

> [...]
    AmV_8P8HAQ

    > coś pięknego - nareszcie suv na którego widok (zacytuję) "się nie porzygałem"...

    Zobacz jak wygląda coś pięknego, bo wyraźnie potrzebujesz kalibracji:

    http://www.driversmagazine.com/wp-content/uploads/20
    16/08/Vision-Mercedes-Maybach-6-concept.jpg