  • 1. Data: 2018-12-16 15:59:34
    Temat: suweren nie rokuje
    Od: p...@g...com

    https://youtu.be/Mzs0izUSoFo

    Ręce opadają. Niestety pomysłów brak.

  • 2. Data: 2018-12-16 18:52:39
    Temat: Re: suweren nie rokuje
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-16 o 15:59, p...@g...com pisze:
    > https://youtu.be/Mzs0izUSoFo
    >
    > Ręce opadają. Niestety pomysłów brak.

    Pewnie masz na myśli prędkość ale mnie za PRLu w podstawówce uczyli że
    na przejściu się nie biega.

  • 3. Data: 2018-12-16 19:33:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2018 o 18:52, z pisze:

    > Pewnie masz na myśli prędkość ale mnie za PRLu w podstawówce uczyli że
    > na przejściu się nie biega.

    A mnie uczyli, ze na przejściu się pieszych nie rozjeżdza. Na ogół da
    się, tylko trzeba się ich spodziwać. Zasada jest nie "nie widzę
    przeszkód to jadę" a "widzę, że nie ma przeszkód to jadę". Koleś niech
    swojemu bogu w jakiego wierzy dziękuje, że chłopak cały z tego wyszedł i
    niech przemyśli sytuację na przyszłość. Tobie też radzę, bo lepiej uczyć
    się na cudzych błedach.

    Shrek

  • 4. Data: 2018-12-16 22:28:00
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    p...@g...com wrote:

    > https://youtu.be/Mzs0izUSoFo
    >
    > Ręce opadają. Niestety pomysłów brak.

    Jakimś pomysłem jest, żeby dziecko było pod opieką swojego opiekuna.

  • 5. Data: 2018-12-16 22:29:14
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Koleś niech swojemu bogu w jakiego wierzy dziękuje, że chłopak cały z
    > tego wyszedł i niech przemyśli sytuację na przyszłość.

    Zdecydowanie. Może dzieciak też się czegoś na przyszłość nauczy. Na
    przykład rozglądać się, czy samochód nie jedzie.

  • 6. Data: 2018-12-16 23:04:29
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2018-12-16 14:59, p...@g...com wrote:
    > https://youtu.be/Mzs0izUSoFo
    >
    > Ręce opadają. Niestety pomysłów brak.

    No ale to jest typowa sytuacja przed która nie ma obrony. Chyba, ze
    przez cale miasto będziesz jechał 20km/h. Bo tutaj to jeszcze luz
    (dzień, nowe w miarę przejście i dzięki temu jeszcze jakoś widoczne).
    Ale dorzuć sobie, ze jest ciemno i pada a przejście takie zwykłe a nie
    dopiero co odpicowane.

    Na pasie w druga stronę korek, wiec samochody stoją. Niewiele widać, bo
    wala ci po oczach swoimi super ledami. Stoją w korku więc nie wiesz czy
    ktoś się zatrzymał, żeby przepuścić pieszego (którego oczywiście nie
    widzisz, bo świecą ci w gały, są odblaski, pada i zasłaniają ci widok
    samochody w korku na przeciwnym pasie) czy stoi bo korek. No i wyłazi ci
    pieszy ubrany na ciemno. Powodzenia.

    A sytuacja jest jak najbardziej typowa.

    PS. Dlatego nie rozumiem jak można być za tym aby pozwolić prawnie
    pieszym na wchodzenie na przejście bez upewnienia się, że jest to
    bezpieczne.

    --
    mk4

  • 7. Data: 2018-12-17 00:13:30
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-16 22:28, Queequeg wrote:

    > Jakimś pomysłem jest, żeby dziecko było pod opieką swojego opiekuna.

    "Pod" to nie zawsze znaczy to samo

  • 8. Data: 2018-12-17 00:14:48
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-16 15:59, p...@g...com wrote:
    > https://youtu.be/Mzs0izUSoFo
    >
    > Ręce opadają. Niestety pomysłów brak.

    Wystarczy światła zainstalować

  • 9. Data: 2018-12-17 01:50:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Anglicy maja pomysl. Do pewnego wieku dziecko na ulicy nie moze byc samo. Widzialem
    tam taka sytuacje. Zaparkowal samochod. Z tylu wysiadl chlopaczek, na oko starszy od
    tego z filmu. Poszedl sam w strone sklepu. Tata sie troche opierdalal w wyjsciem
    samochodu. Jechali ichni niebiescy. Zatrzymali sie i zawineli chlopca. Ojciec
    podbiegl. Daleko bylo to nie slyszalem o czym gadaja. Widac bylo ze ojciec zjeby
    dostal nieziemskie. Spytalem zaprzyjaznionego abortygena o co chodzi. Powiedzial ze
    do dwunastu lat dziecko nie moze byc samo na ulicy i w domu.

  • 10. Data: 2018-12-17 06:05:00
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Anglicy maja pomysl.

    to akurat prawda, ludzie nauczeni nie włazić pod koła, w stosunku do
    Polski naprawdę mało takich przypadków i wygląda to tak jakby według
    prawa samochód miał pierwszeństwo (pomijając przejścia z żółtymi
    lampkami, ale i tam nieczęsto wejdą pod koła)

    > Do pewnego wieku dziecko na ulicy nie moze byc samo.(...) Powiedzial ze do dwunastu
    lat dziecko nie moze byc samo na ulicy i w domu.

    a to już gówno prawda, trzeba było gadać z angolem a nie aborygenem
    nie ma limitu wieku, w zasadzie to chyba tylko dziecko z klasy 1-3 nie
    może wracać samo do domu (czyli 5,6 i 7-latki)

    Łukasz