  • 1. Data: 2018-08-20 22:31:43
    Temat: (symulacja) czy to fizyczne?
    Od: fir <p...@g...com>

    znowu sie bawie w proste symulacje fizyczne (slowo bawie sie jest moe zbyt
    deprecjujące bo badz co badz to normalne programowanie)

    i napisalem takie cos

    http://minddetonator.htw.pl/collisions6.zip

    win32, no malware, powinno chyba dzialac tez pod wine, mozna sprawdzic skanerem
    antywirusowym online (swoja droga powinienem z tego zrobic filmik i wrzucic na
    youtube ale nie mam programu, jak ktos by chcial moe uploadnac filmik)

    w zalozeniech sa to kulki z 'masa' proporcjonalna do ich powierzchni, ktore
    wymianiajac sie predkosciami przy zderzenich mam nadzieje zachowuje sie fizyczniem tj
    przekazy predkosci sa zgodne z zasadami fizyki - ale nie umiem tego ocenic.. a czy
    moj kod jest zgodny z teoria tez do konca nie wiem

    da sie to jakos ocenic? odpowiedziec na pytanie?

  • 2. Data: 2018-08-21 15:43:18
    Temat: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Od: s...@g...com

    > http://minddetonator.htw.pl/

    Ale lamerska strona!!!
    Moje strony to nie szczyt techniki, ale wyglądają jak majstersztyk przy tym ścierwie!
    --
    http://szyk.jcom.pl/
    http://szyk.free.of.pl/

  • 3. Data: 2018-08-21 15:54:27
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 15:43:20 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Ale lamerska strona!!!
    > Moje strony to nie szczyt techniki, ale wyglądają jak majstersztyk przy tym
    ścierwie!

    to nie strona to wynik starego eksperymentu ktory trwal okolo 5 minut... strony tam
    nie da sie zrobic - bo jakbym chial zrobil bym ladna bo wtrynia tam reklamy... jak
    znasz jakis darmowy hosting ktory nie psuje stronki reklamami to moge tam zalozyc
    konto i zrobie jakas stronke

  • 4. Data: 2018-08-21 16:17:56
    Od: s...@g...com

    > jak znasz jakis darmowy hosting ktory nie psuje stronki reklamami to moge tam
    zalozyc konto i zrobie jakas stronke

    Sprawdź sobie serwery z moimi stronami - wszystkie są darmowe - może stwierdzisz, że
    któryś się nadaje do twoich celów.

  • 5. Data: 2018-08-21 16:26:19
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    fir <p...@g...com> wrote:

    > i napisalem takie cos
    >
    > http://minddetonator.htw.pl/collisions6.zip

    Zapomniałeś dołączyć źródeł. Hint: to grupa o programowaniu.

  • 6. Data: 2018-08-21 16:36:57
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    s...@g...com wrote:

    > Ale lamerska strona!!!
    > Moje strony to nie szczyt techniki, ale wyglądają jak majstersztyk przy tym
    ścierwie!

    Przez chwilę myślałem, że CSS się nie załadował. Natomiast... cóż, patrząc
    na Twoją stronę, choćby na to, w jaki sposób budujesz zdania oczywiste dla
    mnie jest, że to jest zupełnie inny poziom intelektualny. Poziom, który
    powinien być standardem a jednocześnie poziom, którego fir nigdy nie
    osiągnie.

  • 7. Data: 2018-08-21 17:32:16
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 16:37:00 UTC+2 użytkownik Queequeg napisał:

> [...]
    > mnie jest, że to jest zupełnie inny poziom intelektualny. Poziom, który
    > powinien być standardem a jednocześnie poziom, którego fir nigdy nie

    pewnie ze nie... i to nie jest strona baranie.. to stary chwilowy test w htmlu..
    myslisz ze zrobilbym stronke z takim wygladem bo uwazam ze jest kool? jesli tak to
    pomysl ciezko nad wlasna glupota

  • 8. Data: 2018-08-21 17:37:47
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 17:32:18 UTC+2 użytkownik fir napisał:

    > pewnie ze nie... i to nie jest strona baranie.. to stary chwilowy test w htmlu..
    myslisz ze zrobilbym stronke z takim wygladem bo uwazam ze jest kool? jesli tak to
    pomysl ciezko nad wlasna glupota

    przede wszystkim w zyciu nie zrobilbym jakiejs swojej stronki z rekalmami jakiegos
    losowego syfu doklejanymi skadstam..a akaurat jakis test chcialm wtedy zrobic by
    chocby zobaczyc jak te reklamy tam to psuja i ten test sie jakos tm ostal ale to nie
    jest zadna stronka

  • 9. Data: 2018-08-21 17:48:07
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 16:17:57 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
    zalozyc konto i zrobie jakas stronke

    > Sprawdź sobie serwery z moimi stronami - wszystkie są darmowe - może stwierdzisz,
    że któryś się nadaje do twoich celów.

    na oko wyglada ze te jcom i geocities nie wyswietlaja reklam.. kojarzysz ile tam jest
    sorage i czy nie ma jakischs glupich minusow? poki co nie mam za bardzo czasu bawic
    sie w stronki choc mialbym co wrzucic gdyby byla potrzeba ;c

  • 10. Data: 2018-08-21 18:50:51
    Od: s...@g...com

    kojarzysz ile tam jest sorage i czy nie ma jakischs glupich minusow?

    Kojarze, że na jcom jest 5,5GB jednak jest ograniczenie na wielkość pliku. Co do
    innych to nie wiem.