  • 111. Data: 2018-08-27 15:48:34
    Temat: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2018 11:33:43 UTC+2 użytkownik g...@g...com
    napisał:

    > Z moich obserwacji wynika, że Fir szanuje osoby, które jego szanują,
    > i nie szanuje osób, które jego nie szanują. Wydaje mi się to całkiem
    > uczciwe. Jest też bardziej otwarty intelektualnie od każdej innej
    > osoby, jaką spotkałem na tych grupach.

    szczerze mowiac to tak nie jest... ogolnie problemem kolegi jest toz e mylnie zaklada
    ze rozmawia z ludzmi ktorzy sa na jakims poziomie nie wiem powiedzmy porownywalnym do
    ucznia dobrego
    liceum (takiego nastawionego na zdobywanie wiedzy)

    niessty tak nie jest tutejsze
    talatajstwo raczej przypomina bohaterów serialu o kiepskich (ktory tez pewnie
    oglądają) sa to typowe matoly mowiac w skrocie

    jest to smutne ale nie da sie zaprzeczyc faktom, a fakty nieststy widac

    jesli kolega uswiadomi sobie to i bedzie nadal takim laskawym opiekunem dresiarstwa
    to kolega ma chyaba cos gorzej z głowa niz szyk

    i to jest dla mnie tez swoja droga problem, jesli kolega sie tu troche nie podciągnie
    to tez bede musial kolege wywalic z listy rozmówców bo robi sie troche zbyt
    przymulascie

  • 112. Data: 2018-08-27 15:51:19
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Kviat wrote:

    > Zmyślasz. Nie wszystkim. Na takie wyróżnienie trzeba sobie zasłużyć
    > czymś wyjątkowym, np. pseudofilozoficznym usprawiedliwianiem
    > rasistowskich tekstów na grupie o programowaniu.

    Nadal nie rozumiesz. Cóż, powodzenia w swoim czarno-białym świecie.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Również.

  • 113. Data: 2018-08-27 15:52:37
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    fir <p...@g...com> wrote:

    > i to jest dla mnie tez swoja droga problem, jesli kolega sie tu troche
    > nie podciągnie to tez bede musial kolege wywalic z listy rozmówców bo
    > robi sie troche zbyt przymulascie

    Uważaj, Maciek. Spadniesz z listy godnych rozmówców!

  • 114. Data: 2018-08-27 15:54:55
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2018 15:48:35 UTC+2 użytkownik fir napisał:

> [...]
    podciągnie to tez bede musial kolege wywalic z listy rozmówców bo robi sie troche

    ps nie twierdze ze szyk ma tak bardzo cos zle z glową, (pewnymi swoimi wgladami
    nprawde mi zaimponowal szkoda ze nei che wiecej opowiedziec bo to bylo naprawde
    ciekawe ) bardziej chodzilo mi o kolegi wlasna opinie na ten temat... dla mnie
    wyrozumialosc dla baranow jest ok ale nie
    na grupie z ambicjami akademickimi czy pokrewnymi

  • 115. Data: 2018-08-27 16:02:18
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    s...@g...com wrote:

    Ok, dam się wciągnąć w dyskusję.

    > Zdajesz sobie sprawę, że większość ludzi z twojego otoczenia to ćwierć
    > mózgi?!? 60% gospodarstw domowych w Polsze nie ma ani grosza
    > oszczędności - wydają wszystko na pniu. To tylko jeden wskaźnik.

    Mimo wszystko żadna z tych osób nie twierdzi, że rozmawia z UFO.

    > Ja już nie mogę!!! A wierzysz w prąd elektryczny?!? w magnetyzm?!? pole
    > elektryczne?!? przepływ informacji?!? magazynowanie danych?!? Tego
    > wszystkiego nie widać i nie udowodnisz mi, że to istnieje! A kopnięcie
    > prądem? Powiem, że użyłeś czarów!

    Nie *wierzę* w żadną z tych rzeczy. Idee, która stoją za tymi zjawiskami,
    wyjaśniają zachowanie tych zjawisk i przez to dają im nazwę.

    To, co kopie, nazywam właśnie prądem elektrycznym. To, co przyciąga do
    siebie dwa magnesy, nazywam polem magnetycznym.

    > Wiesz co?!? Ja bym się nie zdziwił gdybyś w kolejnym życiu został
    > zwierzęciem. A wiesz dlaczego?!? Bo zwierzęta prowadzą uproszczone życie
    > - a Tobie najwidoczniej taki tryb życia odpowiada.

    Nie znam dowodów na istnienie reinkarnacji. Jeśli masz weryfikowalne
    dowody na jej istnienie, to dlaczego się nimi nie podzielisz?

    > Kolejną mądrość chlapnąłeś! Schizofrenia to: podsycanie błędnych
    > poglądów przez Ufo za karę za jakieś grubsze zboczenia i brak pracy. W
    > końcowym stadium każdego "epizodu" Ufo doprowadza do ostrego konfliktu z
    > otoczeniem (na bazie wypracowanych urojeń).

    Ponownie: poproszę o weryfikowalne dowody. W innym przypadku jest to ślepa
    wiara, która niczym nie różni się chociażby od wiary kleru, którym tak
    pogardzasz.

    > warunkiem wyjścia z psychiatryka jest zgoda na leczenie w domu (bez tego
    > każdego trzymają w tych więzieniach nawet jak nie ma żadnych objawów).

    To prawda, że leczenie (nie tylko psychiatryczne, ale każde inne) w Polsce
    pozostawia wiele do życzenia.

    > Ta... Debil co nie wie jak działa najprostszy układ cyfrowy (nawet nie
    > komputer) powie Ci jak żyć i co jest prawdą a co urojeniem - tylko dla
    > tego, żę jemu więcej można po studiach (są jakieś nie jasne ulgi dla
    > takich ludzi - tz. Ufo traktuje ich ulgowo) i że ma pracę (kit, że gówno
    > wartą i nić w życiu nie zrobi snesownego (mając pracę też więcej
    > człowiekowi wolno).

    Nie musi wiedzieć, bo elektronika cyfrowa nie jest jego specjalizacją.
    Jego specjalizacją jest psychiatria, to jej poświęca czas, energię, to
    pacjentów psychiatrycznych bada, to z nimi pracuje.

    > Ty to masz jazdy!!! To wyssane z palca brednie nie do przyjęcia dla
    > żadnego inżyniera!!!

    Żeby coś krytykować, trzeba najpierw to poznać, Szyku.

    > Ja Ci mówię: są miniaturowe implanty wszczepiane w lewą skroń i w nogę
    > między kolenem a kostką.

    Czy masz, lub jesteś w stanie zdobyć, dowody na istnienie tych implantów?
    To byłoby coś.

    Chciałbym uwierzyć. Przekonaj mnie.

    > Nie wierzysz?!? To wspomnij sobie swój ostatni sen - to był w całości
    > materiał z Ufolskich komputerów wysterowanych na twój ośrodek wzroku.

    Znów: na jakiej podstawie tak twierdzisz? Masz jakieś badania na poparcie
    tej tezy?

  • 116. Data: 2018-08-27 16:18:22
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2018 15:54:56 UTC+2 użytkownik fir napisał:

> [...]
    wyrozumialosc dla baranow jest ok ale nie
    > na grupie z ambicjami akademickimi czy pokrewnymi

    poziom dresiarstwa tych matolow jest swoja droga naprawde calkiem spory, troche tak
    jakby wejsc z normalnego swiata do meliny.. patologia 100%

    w miejscach w których ostatnio bywam jest duzo czysciej i na tym poziomie buractwo
    widac jakos jakby wyjatkowo 'naswietlona'