  • 11. Data: 2018-08-21 19:35:44
    Temat: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Od: s...@g...com

    > czy nie ma jakischs glupich minusow?

    W zakresie prymitywnych storn bez Ajax-a, to te serwery działają prawie bez zarzutu
    (tylko jeden z nich czasowo wyłącza stronę z informacją, że jak chcesz mieć ją cały
    czas online to płać). Jednak gdy chcesz użyć Ajax-a wywołującego skrypty w Php, to
    szybko się okazuje, że darmowe serwery to nie poważna opcja. Przykłady:
    1. Nie wszędzie można tworzyć katalogi z Php.
    2. Nigdzie nie ma włączonych semaforów w Php. Tak więc nawet coś tak banalnego jak
    licznik odwiedzin w pliku tekstowym jest nie możliwy do prawidłowej realizacji, bo
    nie ma ochrony przed współbieżnym dostępem.

    Tak więc raczej sklepu na tym nie postawisz...

  • 12. Data: 2018-08-21 20:01:25
    Od: s...@g...com

    O takich "ficzerach" jak dokładny czas zmiany pliku czy takie dziwactwo jak
    przestawianie czasu raczej też nie jest obsługiwane na tych darmowych serwerkach...

  • 13. Data: 2018-08-21 21:16:30
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 19:35:46 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    nie ma ochrony przed współbieżnym dostępem.

    > Tak więc raczej sklepu na tym nie postawisz...

    i tak nie mam na to czasu - ale dla mnie taki hosting i tak bylby dobry byle reklam
    nie bylo

    pewnie sprobowalbym tego geocities ew w drugiej kolejnosci to j-costam

    nie wiem czy kolega zdaje sobie sprawe ze jest niezle stukniety piszac o kosmitach
    szarakach kasujacym ludziom pamiec (mlo prawdopodobne moim zdaniem ;c ) ale moze cos
    nawet poczytam jakbym sie nudzil bo
    sam doceniem jak ktos jest niezle stukniety bo czesto tacy ludzi maja ciekawe
    rozkminy, moze nei do konca prawdziwe ale bywa ze ciekawe,

    bardzej to ciekaw niz ci ktorzy d powiedzenie nie maja nic poza banalami a wyskakują
    z ryjem, pzdr

  • 14. Data: 2018-08-21 22:27:34
    Temat: [OT] (symulacja) czy to fizyczne?
    Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl>

    kurwa Firr wez sie w końcu zainteresuj AI!!!

    a jak nic nie bedziesz miał do roboty to potrenujesz problem
    komiwojażera (z naciskiem na PCB)

  • 15. Data: 2018-08-22 05:45:45
    Od: s...@g...com

    Nie j-cośtam tylko http://jatsu.pl/

    > nie wiem czy kolega zdaje sobie sprawe ze jest niezle stukniety piszac o kosmitach
    szarakach kasujacym ludziom pamiec (mlo prawdopodobne moim zdaniem ;c

    Nie wiem, czy kolega wie, ale... owe Szaraki mają ludzi za takie zera intelektualne,
    że traktują ich na równi ze zwierzętami?!? Niedawno pisałem o tym tu:
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.para
    nauki/Ez0j57ptLzM

  • 16. Data: 2018-08-22 10:20:49
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 22 sierpnia 2018 05:45:47 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    intelektualne, że traktują ich na równi ze zwierzętami?!? Niedawno pisałem o tym tu:

    a skad jakiekolwiek wiesci o tych szarakach? cos o nich wiecej wiadomo?

  • 17. Data: 2018-08-22 12:24:12
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    fir <p...@g...com> wrote:

    > pewnie ze nie... i to nie jest strona baranie.. to stary chwilowy test w
    > htmlu.. myslisz ze zrobilbym stronke z takim wygladem bo uwazam ze jest
    > kool? jesli tak to pomysl ciezko nad wlasna glupota

    Treść na twojej stronie wskazuje na coś innego.

    Fir, czy jest choć jedna rzecz, którą potrafisz zrobić dobrze?

  • 18. Data: 2018-08-22 12:29:28
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    fir <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > doceniem jak ktos jest niezle stukniety bo czesto tacy ludzi maja
    > ciekawe rozkminy, moze nei do konca prawdziwe ale bywa ze ciekawe,

    Mnie zaciekawiło cierpienie pieska i urządzenie do wyleczenia masturbacji.

    "Wyczyścić karmę: Jak już wspominałem w wielu miejscach mam w karmie
    cierpienia pieska oraz masturbację. Plan jest taki, że do odpokutowania
    błędów tego życia mam przeżyć określony czas w cywilizacji ufolskiej po
    tym życiu (bez sądu ostatecznego między nimi) - to zostało ustalone z
    Bogiem i z Ufo (dogadali się między sobą i oddzielnie ze mną). Jednak nie
    zamierzam czekać z czyszczeniem karmy aż do kolejnego życia. Mam zamiar
    zbudować urządzenie do syntetycznego zadawania bólu i wyczyścić karmę
    konieczności doznania takiej samej ilości bólu jak przyjemności w toku
    masturbacji. Na karmę od cierpiącego pieska raczej nic nie poradzę.

    Wyleczyć skórę: Podobnie jak w przypadku masturbacji będzie to wymagało
    budowy specjalnego urządzenia (już wiem na jakiej zasadzie będzie ono
    działać - problemem są szczegóły budowy i parametry jego pracy)."

    (za: http://szyk.jcom.pl/osobie.html)

    Czy na grupach o programowaniu naprawdę nie ma już nikogo normalnego? Jak
    nie idiota fir, to oszołom identyfikator, a na zagranicznych... również
    idiota fir i jego ulubieniec, Rick C. Hodgin, z misją zbawienia świata
    od grzechu.

  • 19. Data: 2018-08-22 15:31:34
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 22 sierpnia 2018 10:20:50 UTC+2 użytkownik fir napisał:

    > a skad jakiekolwiek wiesci o tych szarakach? cos o nich wiecej wiadomo?

    moge dodac ze nie mowie tego by to
    negowac (akurat w te lato nawet looknalem cos tam na te tematy ezoteryczne i troche
    nie ma na to na codzien czasu ale jest to nawet ciekawe) - bardziej chodzi o to ze
    w rzeczywistosci nawet jak ktos podaje jakas zwykla informacje (naukowa alebo newt
    news ze swiata) to zaniem dojedzie ona od zrodla do sluchacza to jest tak przekrecona
    ze malo w tym juz pierwotnego sensu - tak jak w tym popularnym zarcie o rozdawaniu
    samochodow na plaju jakimstam chyba w petersburgu (czy gdzies) - to prawda, tylko ze
    nie w petersburgu a w moskwie, nie samochody tylko rowery i nie rozdaja tylko
    kradna.. tak samo moe byc z tymi szarakami, (nie przejmuj sie jednak tym baranem na
    q)

    pozatym ciekawiloby jak widzisz proces czyszczenia karmy? jak sie 'normanie' czysci
    karme?

  • 20. Data: 2018-08-22 15:43:54
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 22 sierpnia 2018 15:31:35 UTC+2 użytkownik fir napisał:

> [...]
    q)

    > pozatym ciekawiloby jak widzisz proces czyszczenia karmy? jak sie 'normanie'

    moge dodac jeszcze jeden 'zyciowy' przyklad:

    ostatnio zaczalem troche palic papierosy, i zastanawiam sie czy rzeczywiscie grozi
    mi rak? i czy niejest moze tak ze palenie papierosów grozi rakiem ale dopiero od
    pewnego stopnia
    podraznien (?) byc moze jest tak ze rak grozi dopiero od pewnego stopnia podraznien
    jakie to powoduje (?) a moze jest tak ze jesli pali sie malo to ten rak realnie
    niezbyt grozi ? to by bylo np pocieszajace, bo jak spale sporadyczna fajke to nie
    czuje jakos w swoim organizmie zeby robilo mi to cos zlego, wrecz przeciwnie czuje
    jakbymi to troche pomagalo (zalezy od fajek, te mocniejsze sa moim zdaniem lepsze) -
    jak jest w gruncie rzeczy nie wiadomo.. to ze jakis poglad jest popularny
    niekoniecznie znaczy ze jest prawdziwy (tego ze statystycznie palenie grozi rakiem
    bym nie negowal, ale konkretne szczegoly moga byc albo moga nie byc prawdziwe ), pzdr