  • 1. Data: 2011-07-30 17:27:19
    Temat: [szuka sie] m8x90
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Cze

    Szukam srub (2szt) jak w tytule. Leb szesciokatny.
    Haczyk w tym, ze z kolnierzem pod lbem i niepelnym gwintem (30mm)

    Sruba do blokowania mimosrodu na wahaczu.
    Z powodu lekkiego zaoblenia lbow obecnych srub wole wymienic.

    Metalowe i samochodowe sklepy w powiecie sprawdzalem minione dwa tygodnie.
    Na allegro tez nie maja z kolnierzem.

    Ktos cos?

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 2. Data: 2011-07-31 07:12:15
    Temat: Re: [szuka sie] m8x90
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-30 19:27, Jasio pisze:
> [...]
    > Z powodu lekkiego zaoblenia lbow obecnych srub wole wymienic.
    >
    > Metalowe i samochodowe sklepy w powiecie sprawdzalem minione dwa tygodnie.

    http://katalog.asmet.com.pl/
    i tu http://www.asmet.com.pl/sruby_szesciokatne.htm
    wejdz w sruby z lbem szeciokatnym i tam masz z kolnierzem.
    Jest podany, typ sruby, ale o wymiar to musisz chyba zadzwonic
    Kontakt masz tu:
    http://www.asmet.com.pl/kontakt.htm
    Jak nie jestes z wawy, to zawsze mozesz sie z preclem jakims dogadac, by
    kupil takowe i ci wyslal

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 3. Data: 2011-07-31 08:33:53
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-07-31 09:12, Michał V-R pisze:
    > http://katalog.asmet.com.pl/

    Jak by się przyznał skąd jest,
    to pewnie miał by prościej ;-)

    --
    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2011-07-31 08:48:05
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-31 09:12:15 +0200, Michał V-R <m...@o...pl> said:

    > http://katalog.asmet.com.pl/
    > i tu http://www.asmet.com.pl/sruby_szesciokatne.htm
    > wejdz w sruby z lbem szeciokatnym i tam masz z kolnierzem.
    > Jest podany, typ sruby, ale o wymiar to musisz chyba zadzwonic

    Nie wiem jak teraz, ale z rok temu na miejscu w sklepie nie mieli ani
    pół śrubu z kołnierzem w ludzkich rozmiarch (M5-8). Coś tam
    przebrzdąkiwali o ściągnięciu na zamówienie, ale to raczej nie przy
    ilościach idących w sztuki. Prędzej bym się spodziewał w Fabory.

    A jak już Ci się Jasiek znudzi szukanie i w akcie desperacji będziesz
    chciał zamawiać oryginały, to pomyśl o zastosowaniu ampula z podładką -
    może nie tak eleganckie, ale będzie działać tak samo.

    de Fresz