  • 1. Data: 2011-10-05 06:01:11
    Temat: szuka sie sprzegla rozrusznika do CBR1000
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    SC24. Kompletne. Nowe to wiadomo ze kosztuje miliard, ale moze ktos ma
    _sprawne_ uzywane?

    Zeby nie bylo to czesc eksploatacyjna jak klocki! Honda panie to jest motur!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 2. Data: 2011-10-05 08:37:02
    Temat: Re: szuka sie sprzegla rozrusznika do CBR1000
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-05, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:
    > SC24. Kompletne. Nowe to wiadomo ze kosztuje miliard, ale moze ktos ma
    > _sprawne_ uzywane?
    >
    > Zeby nie bylo to czesc eksploatacyjna jak klocki! Honda panie to jest motur!

    A co to jest sprzeglo rozrusznika? Pytam bo mam KHI.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-10-05 08:46:36
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > A co to jest sprzeglo rozrusznika? Pytam bo mam KHI.

    No to jeszcze kawasaki chyba nie doszlo do rozrusznikow. Masz zapalany
    na kopniaka, korbke czy na pych?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2011-10-05 08:48:27
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 5 Paź, 08:01, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:
    > SC24. Kompletne. Nowe to wiadomo ze kosztuje miliard, ale moze ktos ma
    > _sprawne_ uzywane?

    Amil... chyba zartujesz z ta uzywka... toc tam panie (AFAIK) trza
    silnik rozpolowic, zeby to wymienic. Chcesz ryzykowac taka robote
    drugi raz za moment? Poza tym sprawdzic na sucho, czy to cholerstwo
    jest sprawne, to trza byc nie wiem kim.

    Mialem poczekac do wieczora, zeby normalnie odpisac, ale mi
    wspomnienia obudziles ;)

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 5. Data: 2011-10-05 08:48:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-05, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > No to jeszcze kawasaki chyba nie doszlo do rozrusznikow. Masz zapalany
    > na kopniaka, korbke czy na pych?

    Mam rozrusznik, naciskam przycisk i dziala. Wiec, co to to sprzeglo
    rozrusznika?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-10-05 09:11:19
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.10.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:

    > Mam rozrusznik, naciskam przycisk i dziala. Wiec, co to to sprzeglo
    > rozrusznika?

    Taki mały piredolnik, który załącza i rozłącza rozrusznik z czymś co się
    kręci w silniku.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 7. Data: 2011-10-05 09:16:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-05, kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Taki mały piredolnik, który załącza i rozłącza rozrusznik z czymś co się
    > kręci w silniku.

    No ja to wiem, ale jako uzytkownik Kawasaki ta wiedza jest mi zupelnie
    zbedna wiec sie smieje z userow Hondy ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-10-05 09:16:44
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    zuzka600f napisał(a):
> [...]
    > silnik rozpolowic, zeby to wymienic. Chcesz ryzykowac taka robote
    > drugi raz za moment? Poza tym sprawdzic na sucho, czy to cholerstwo

    na szczescie to nie moje, ale kumpel lekko zbadla, a tak tanio fajny
    motur kupil, panie, tylko aku slabe! :))))

    > Mialem poczekac do wieczora, zeby normalnie odpisac, ale mi
    > wspomnienia obudziles ;)

    a pamietasz ile za to placiles? Bo sprzegielko drogie jak jasny gwint, a
    wymiana to juz osobna historia. Teraz juz wiem skad te ceny tych cebr :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 9. Data: 2011-10-05 09:21:00
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 5 Paź, 11:16, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:
    > zuzka600f napisa (a):
    >
    > a pamietasz ile za to placiles? Bo sprzegielko drogie jak jasny gwint, a
    > wymiana to juz osobna historia. Teraz juz wiem skad te ceny tych cebr :)

    3 albo 5 stowek jakies 6-7 lat temu. na 100% Ci nie powiem, sorry.
    To bylo +/- wtedy, jak Honda zabrala importerke Boldorom.

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 10. Data: 2011-10-05 09:57:05
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    zuzka600f napisał(a):
    > 3 albo 5 stowek jakies 6-7 lat temu. na 100% Ci nie powiem, sorry.

    Teraz za nowy pelny zestaw niecale 2kpln :) A robocizna nie wiem,
    wolalem nie pytac :))

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead