  • 1. Data: 2018-07-14 21:52:46
    Temat: szukam
    Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl>

    czarna nieprzewodząca twarda żywica

  • 2. Data: 2018-07-14 21:56:50
    Temat: Re: szukam
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 14 lipca 2018 14:53:12 UTC-5 użytkownik wąchacz, merdacz, dyndacz
    'POPiS/EU napisał:
    > czarna nieprzewodząca twarda żywica

    Krążek hokejowy.

  • 3. Data: 2018-07-14 22:44:41
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2018-07-14 21:56, s...@g...com wrote:

    > Krążek hokejowy.

    ROTFL

    W.

  • 4. Data: 2018-07-15 22:09:53
    Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl>

    (pominę co miałem napisać)

    to ty atakujesz zagadnieniem "dopasowanie (optymalne) w połączeniach
    Audio Video"?

    nie liczę, że mi Ktoś wyjaśni... chciałem bardziej zapytać jak rozważa
    się ku sukcesowi takie zagadnienia?

  • 5. Data: 2018-07-15 22:33:29
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-07-15 o 22:09, wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU pisze:
> [...]
    > Audio Video"?
    >
    > nie liczę, że mi Ktoś wyjaśni... chciałem bardziej zapytać jak rozważa

    Jak najszybciej. :)

  • 6. Data: 2018-07-16 20:39:08
    Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl>

    > Jak najszybciej. :)

    znaczy technologia w pełni opanowana?

  • 7. Data: 2018-07-16 21:02:48
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > znaczy technologia w pełni opanowana?

    Tak, zaliczyła terapię i bierze prochy. Jest opanowana jak nigdy. ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 8. Data: 2018-07-19 20:50:51
    Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl>

    > czarna nieprzewodząca twarda żywica
    https://www.youtube.com/watch?v=WA9TqVVtsJg

    no to prostsze
    ładnie to skacze, nie jak w starych kolorofonach

    Ktoś zna algorytm i się pochwali?

  • 9. Data: 2018-07-20 19:27:08
    Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl>

    > Jest opanowana jak nigdy. ;)

    i wszystko wasze dupostrzały nie...

  • 10. Data: 2018-07-25 20:30:01
    Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl>

    ty koles, coś czytałeś o tej nowej wizji świata - wizji liderów?