  • 1. Data: 2017-11-15 15:56:25
    Temat: szukam rozwiązań na telewizję online
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    znajoma ma problem z telewizją miała mieć zainstalowany polsat cyfrowy,
    podpisała umowę i monter stwierdził że nie da się bo drzewa zasłaniają, w co
    trochę nie chce mi się wierzyć...

    szukam dla niej jakiegoś rozwiązania w pełni legalnego,
    które nie będzie miało przerw/zacinania w działaniu jak pirackie
    znalazłem vior.tv naturalnie napewno znacie inne rozwiązania
    proszę o pomoc w wyszukaniu by miała w czym wybierać

  • 2. Data: 2017-11-15 17:42:01
    Temat: Re: szukam rozwiązań na telewizję online
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 15.11.2017 o 15:56, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > znalazłem vior.tv naturalnie napewno znacie inne rozwiązania
    > proszę o pomoc w wyszukaniu by miała w czym wybierać

    videostar (telewizja wirtualna polska) jedyne jakie znam legalne. JEst
    jeszcze inne, ale trzeba miec przyjaciół. można kogoś kto ma cyfrowy
    polsat i nie korzysta z ipli, poprosić o wykupienie dostępu. o ile
    interesuje Cię konkretna tematyka, może być opłacalne.

    ToMasz

  • 3. Data: 2017-11-15 19:55:23
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

> [...]
    > polsat i nie korzysta z ipli, poprosić o wykupienie dostępu. o ile
    > interesuje Cię konkretna tematyka, może być opłacalne.

    tylko że cyfrowy polsat itp. to mają telewizje przez tuner i satelitę
    a ja chcę jakiś dedykowany do usługi box z pilotem
    jak wrzucam telewizja internetowa, to większość jest tych piratów
    którzy jakości i ciągłości w czasie nie gwarantują, a w końcu ich zamkną

  • 4. Data: 2017-11-15 20:19:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 listopada 2017 19:55:25 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:

> [...]
    > jak wrzucam telewizja internetowa, to większość jest tych piratów
    > którzy jakości i ciągłości w czasie nie gwarantują, a w końcu ich zamkną

    Szwagierka od kilku już chyba lat z tego korzysta
    http://yoy.tv/

  • 5. Data: 2017-11-15 21:09:15
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > a ja chcę jakiś dedykowany do usługi box z pilotem

    tak się nieda. to co polecałem, czyli telewizja wirtualnej polski,
    wcześniej była wideostarem, a wcześniej jeszcze czymśtam. to na
    przestrzeni 4 lat. wyobraź sobie ze od tej pierwszej firmy "dostałeś" (w
    wygodnych ratach) urządzenie typu box i pilota. po półtora roku, firma
    zamyka działalność, możesz przemigrować do nowej - albo spadać na
    drzewo. znowu skrzyneczka na raty? Ipla działa na flashu z silverightem.
    jedno i drugie jest nierozwijane, łata sie tylko dziury. chcesz od nich
    pudełeczko? Mają jakieś wersje na smart tv, więc teoretycznie da się.
    ale ja wole trochę pomieszać myszką w kompie, nawet dedykowanym, na
    stałe podłączonym do TV, ale mam gwarancje, że mogę zmieniać soft jak
    chcę i nigdy nie zostanę z "pudełkiem" bez wartości. tvn też ma jakąś tv
    w necie, netfliks jest i jeszcze parę vod - legalnych. ale pilota do
    tego nie polecam.

    ToMasz

    Jak już, to istnieje cos takiego ja kodi. czyli soft, przerabiający
    komputer w taki kombajn telewizyjno multimedialny. PRóbowałem parę razy
    dot ego podejść - jak dlamnie kompletna porażka. ale spróbuj poczytać