  • 1. Data: 2009-03-17 12:21:02
    Temat: szukam telefonu
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Szukam w miare dobrego telefonu, producent nieważny. Powradzcie mi w którym
    abonamencie, mixie czy na karte dostane najtaniej jakiś telefon ?
    A może istnieje gdzieś w sieci porównywarka cen polskich operatorów - ja jej
    nie znalazłem
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-17 13:19:50
    Temat: Re: szukam telefonu
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 13:21:02 +0100, mz napisał(a):

    > Witam
    > Szukam w miare dobrego telefonu, producent nieważny. Powradzcie mi w którym
    > abonamencie, mixie czy na karte dostane najtaniej jakiś telefon ?

    Najtaniej w kazdym prawie abonamencie znajdziesz telefon za 1zl

    --
    marcin

  • 3. Data: 2009-03-17 18:01:12
    Od: "Szop" <...@k...p>

    A najmniejsze koszty utrzymania telefonu za 1zł są w Mini Mix w Play -
    10zl/mies. Telefon to Toshiba TS705, umowa 24mies.