  • 1. Data: 2012-10-15 14:04:56
    Temat: szybki posel
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,126709
    35,Kurski_bije_rekordy_predkosci_za_kierownica__Bruk
    sela.html

    "Europoseł Jacek Kurski po raz kolejny pokazał, że za kierownicą lubi
    poszaleć. Tym razem przejechał 840 km z granicy polsko-niemieckiej do
    Brukseli tak szybko, że urzędnicy Parlamentu Europejskiego
    zakwestionowali rozliczenie jego podróży, twierdząc, iż pokonanie
    takiej trasy w takim czasie jest niemożliwe - donosi "Newsweek".
    Jak wynika z rozliczenia przedstawionego przez europosła Solidarnej
    Polski, 840 kilometrów udało się mu pokonać w 6 godzin i 17 minut.
    Urzędnicy uznali, że to niemożliwe. - Jak to niemożliwe? Przecież to
    banalnie proste. Na niemieckich autostradach nie ma ograniczeń i nie
    ukrywam, że z tego korzystam - tłumaczył w rozmowie z "Newsweekiem"
    Kurskim."

    [...]

    I ja pana posla popieram, mimo niecheci do jego przeszlosci
    politycznej :-)
    A srednia 140 po Niemczech ... wymaga troche szczescia lub godzin
    malego ruchu, ale jak najbardziej mozliwa.

    Zreszta ciekaw jestem o co sie urzedasy czepiaja - dieta im za mala
    wychodzi, czy rachunkow ze stacji nie chca placic ?
    J.

  • 2. Data: 2012-10-15 14:08:34
    Temat: Re: szybki posel
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-10-15 14:04, J.F pisze:
> [...]
    >
    > Zreszta ciekaw jestem o co sie urzedasy czepiaja - dieta im za mala
    > wychodzi, czy rachunkow ze stacji nie chca placic ?

    moze zapapal sie znowu na tyly jakies eskorty policyjnej albo karetki
    pogotowia?
    ;)

  • 3. Data: 2012-10-15 15:54:08
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

> [...]

    twierdząc, iż pokonanie takiej trasy w takim czasie jest niemożliwe - donosi

    Jak Panu Europosłowi nie zwrócą kasy, to następnym razem, gdy mu się będzie spieszyło
    do Brukseli
    pojedzie trochę wolniej po DE, ale odbije sobie za to po PL ;)

  • 4. Data: 2012-10-16 09:47:55
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

    > Zreszta ciekaw jestem o co sie urzedasy czepiaja - dieta im za mala
    > wychodzi, czy rachunkow ze stacji nie chca placic ?

    Ciekawe ile płaci inny poseł na stacji ... dziś widziałem pana Ryszarda K. z
    SLD w nowym SLS AMG ...

  • 5. Data: 2012-10-16 12:14:10
    Od: Trzeci <n...@m...pl>

    Dnia Tue, 16 Oct 2012 09:47:55 +0200, Chris napisał(a):

    > J.F nabazgrał(a):

    > Ciekawe ile płaci inny poseł na stacji ... dziś widziałem pana Ryszarda K. z
    > SLD w nowym SLS AMG ...

    He,he. Zrobiłeś tak?
    http://www.youtube.com/watch?v=fibsuhtl4zc
    --
    To mądry człowiek, pomyślał Iwan. Trzeba przyznać, że wśród inteligentów
    także trafiają się wyjątkowo mądrzy ludzie, nie da się temu zaprzeczyć.