  • 1. Data: 2018-06-11 20:15:41
    Temat: szyfrowanie SD w Androidzie
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    No, można, działa. OFC do czasu kiedy sprzęt np się utopi albo sam z
    siebie ucegli. No i karta sprawna, ale już właściwie pusta bo Andek nie
    przewidział zadnej procedury odzyskiwania klucza. Jego backupu, albo
    chociaż możliwości ręcznego zapodania tuż przed procedurą.
    Rozumiem, ze ktoś tam mądry wymyślił, ze to dla bezpieczeństwa, choć nie
    każdy jest kryminalistą by dane były nie do wydobycia. Mi osobiście
    karta jest potrzebna zaszyfrowana by ktoś nie miał łatwego dostępu do
    zdjęć na niej.
    Jest jakieś alternatywne rozwiązanie które pozwala odszyfrować kartę na
    innum urządzeniu niż to które je pierwotnie zaszyfrowało?
    --
    @foe_pl

  • 2. Data: 2018-06-12 01:58:52
    Temat: Re: szyfrowanie SD w Androidzie
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-06-11 o 20:15, the_foe pisze:
> [...]
    > Jest jakieś alternatywne rozwiązanie które pozwala odszyfrować kartę na
    > innum urządzeniu niż to które je pierwotnie zaszyfrowało?

    I tak te zaszyfrowane zdjęcia z baraszkowania itp mogą wycieknąć do
    internetu. :D

    --
    animka