  • 1. Data: 2018-11-28 17:12:56
    Temat: t-mobile - jak ustawic rok waznosci
    Od: karol <k...@g...com>

    witam
    jak w t mobile ustawic rok waznosci konta ?

  • 2. Data: 2018-11-29 14:07:19
    Temat: Re: t-mobile - jak ustawic rok waznosci
    Od: karol <k...@g...com>

    tak tylko ze kod *100*68# nie działa, dlatego napisałem

  • 3. Data: 2018-11-29 17:19:40
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    karol explained on 2018-11-28 :
    > witam
    > jak w t mobile ustawic rok waznosci konta ?

    t-m wycofał się z rwk jakiś czas temu.
    Z rok temu zrobili akcję że dają rwk za zgody marketingowe, poszukaj
    ale nie wiem czy to jeszcze działa.
    Jeśli masz free i numer będzie leżakował to można uruchomić 1zł za no
    limit dziennie, co daje rwk.

  • 4. Data: 2018-11-30 09:30:49
    Od: karol <k...@g...com>

    mam nowy tak tak

  • 5. Data: 2018-11-30 10:29:27
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    It happens that karol formulated :
    > mam nowy tak tak

    Niestety nie pomogę, zadzwoń do boku, może oni ci pomogą.
    Ale z tego co wiem to ciężko będzie z rwk. Specjalnie utrudniają żeby
    przejść na nowsze (droższe)taryfy.
    Już bym wolał zmienić sieć niż się z nimi użerać.
    W play czy Orange rwk masz za darmo bez kombinacji.

  • 6. Data: 2018-11-30 18:31:50
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 28.11.2018 17:12, karol wrote:
    > witam
    > jak w t mobile ustawic rok waznosci konta ?
    Doradzałbym przeniesienie numeru do (jakiejkolwiek) innej sieci.
    T-Mobile nie od dziś potrafi "robić cyrk" w taryfach prepaid.
    https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=10288
    95#p1028895
    https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=10549
    47#p1054947