  • 1. Data: 2009-02-09 19:16:27
    Temat: ta opona z przodu [foto]
    Od: kroliczy <d...@g...com>

    Tak sobie partrze na to ta przednia oponke

    http://www.motogen.pl/galeria/motocykle/foto,9/motoc
    ykl-honda-cbr-1000-rr-fireblade,art12.html

    i cos malo powietrza tam jest
    ogolnie foto-sesja z elementami pionowej jazdy

  • 2. Data: 2009-02-09 20:58:22
    Temat: Re: ta opona z przodu [foto]
    Od: "Marek M" <n...@a...pl>

    kroliczy wrote:
> [...]
    ykl-honda-cbr-1000-rr-fireblade,art12.html

    > i cos malo powietrza tam jest
    > ogolnie foto-sesja z elementami pionowej jazdy

    Witaj, jak spojrzysz na przednie zawieszenie to jest w najnizszym mozliwym
    punkcie = wniosek ze gosc wlasnie wyladowal ze stójki
    i dlatego wydaje sie ze jest malo powietrza z przodu

    pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2009-02-09 21:24:13
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    kroliczy napisał(a):
    > Tak sobie partrze na to ta przednia oponke

    _tĘ_ przednią oponkĘ

    > http://www.motogen.pl/galeria/motocykle/foto,9/motoc
    ykl-honda-cbr-1000-rr-fireblade,art12.html
    > i cos malo powietrza tam jest
    > ogolnie foto-sesja z elementami pionowej jazdy

    Skompresowane zwieszenie przodu, odciazony tyl - motocykl jest w trakcie
    hamowania lub po tuz po opadnieciu z widowiskowego dawania na gume.
    Po blizszym przyjrzeniu sie, widac, ze nie dotyka dzwigni hamulca
    przedniego, wiec pewnie ta druga wersja.

  • 4. Data: 2009-02-09 22:16:19
    Od: kroliczy <d...@g...com>

    On Feb 9, 10:24 pm, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:

> [...]
    > Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
    > Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

    oka oka - tez sobie to tak tumaczylem

    zreszta to zdjecie:

    http://www.motogen.pl/galeria/motocykle/foto,41/moto
    cykl-honda-cbr-1000-rr-fireblade,art12.html

    potwierdza przypuszczenie - o ja gapa

    ... ale prawda jest taka ze widywalem ludzi na miescie jak stali sobie
    na swiatelkach i tez mieli niskie cisnienie z przodu, i raz nawet
    chcialm podejsc i pokazac paluchem ze chyba cos nie teges, i widze ze
    jednak moglem wyciagnac tego palucha, ale myslelem wtedy ze zaraz ktos
    mnie wysmieje ze nadgorliwy jestem

    moze nastepnym razem sie odwaze ;)

  • 5. Data: 2009-02-10 00:04:22
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    kroliczy napisał(a):
    > oka oka - tez sobie to tak tumaczylem
    >
    > zreszta to zdjecie:
    > http://www.motogen.pl/galeria/motocykle/foto,41/moto
    cykl-honda-cbr-1000-rr-fireblade,art12.html
    > potwierdza przypuszczenie - o ja gapa

    No i spoko - rzecz sie wyjasnila.

> [...]
    > chcialm podejsc i pokazac paluchem ze chyba cos nie teges, i widze ze
    > jednak moglem wyciagnac tego palucha, ale myslelem wtedy ze zaraz ktos

    IMO olej sprawe. Rozumiem, ze interesujesz sie motocyklami i zwracasz
    uwage na takie szczegoly. Ale. Wspolczesne ogumienie niskoprofilowe
    czesto wyglada jakby mialo za niskie cisnienie. Zreszta - jezeli ktos
    lata i nie czuje, ze ma za malo, to znaczy, ze raczej zignoruje twoja
    uwage, a nawet w swym zadufaniu miszcza prostej moze cie obsobaczyc.
    Raz jeszcze - IMO - odpusc sobie.

  • 6. Data: 2009-02-10 06:36:43
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    kroliczy pisze:
> [...]
    ykl-honda-cbr-1000-rr-fireblade,art12.html

    > i cos malo powietrza tam jest
    > ogolnie foto-sesja z elementami pionowej jazdy

    Opona oponą, ale to zdjęcie jest zajebiste:

    http://www.motogen.pl/galeria/motocykle/foto,11/moto
    cykl-honda-cbr-1000-rr-fireblade,art12.html

    :D

    --
    ganda
    FZR 1000 sprzedam tanio, bo nie mam czasu latac

  • 7. Data: 2009-02-10 08:53:11
    Od: "Rafael" <r...@g...pl>

    kroliczy <d...@g...com> napisał(a):

    > i cos malo powietrza tam jest
    > ogolnie foto-sesja z elementami pionowej jazdy

    mi się podobają nóżki "na kaczora" :)

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 8. Data: 2009-02-10 11:59:10
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Rafael napisał(a):

    > mi się podobają nóżki "na kaczora" :)

    Badzmy precyzyjni - wleczenie nog za soba to styl startujacego bociana.
    Na kaczora nie znam, choc moglbym sobie powiazac z typami uparcie
    drobiacymi w miejscu (cos jak przystojny Hiszpan w Europie, ktora da sie
    lubic).

  • 9. Data: 2009-02-10 12:34:42
    Od: "Rafael" <r...@g...pl>

    zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał(a):

> [...]
    > Na kaczora nie znam, choc moglbym sobie powiazac z typami uparcie
    > drobiacymi w miejscu (cos jak przystojny Hiszpan w Europie, ktora da sie

    Ja słyszałem określenie "na kaczora" i wg mnie to pasuje bo przecież te nóżki
    w dół i na zewnątrz wyglądają jak nóżki kaczora donalda :)
    No ale jeśli grupowa mądrość każe nazywać to stylem startującego bociana to
    nie będę się upierał :)

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 10. Data: 2009-02-10 14:03:51
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Rafael" napisał w wiadomości

> [...]
    > w dół i na zewnątrz wyglądają jak nóżki kaczora donalda :)
    > No ale jeśli grupowa mądrość każe nazywać to stylem startującego bociana

    "Nakazujemy Ci, jako grupowa mądrość, nazywać to stylem startującego
    bociana.
    W zamian za to możesz bić nam codziennie pokłon.

    Organizacja Zero"

    No, czasem chciałbym coś takiego przeczytać.

    --
    Jasio
    vfr vx etz