  • 1. Data: 2013-10-25 20:07:54
    Temat: tajne taksowki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-wroclaw,44/wroclawska
    -policja-na-tropie-pseudotaksowkarzy,308306.html

    No i nietajne:
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-wroclaw,44/kaczor-don
    ald-za-kierownica-to-jest-taksowkarska-mafia,287504.
    html

    Ciekawe ...
    "Legalnie pracujący taksówkarze nie mogą stosować ceny umownej. Mogą
    dokonywać przewozu osób tylko na podstawie wskazań taksometru -
    podkreśla Paweł Petrykowski z dolnośląskiej policji. - Wyjątkiem do
    stosowania ceny umownej jest przewóz rzeczy. Kiedy zadzwonimy do
    taksówkarza i poprosimy np. o zakup alkoholu, wtedy może się z nami na
    cenę usługi ,,umówić", ale to jedyny taki przypadek - dodaje.
    Tyle prawo. We Wrocławiu "umowa" to powszechny sposób na oszukiwanie
    klinetów. Przed dworcem, przy rynku, na placu Solnym, przed
    lotniskiem - tam, gdzie najwięcej potencjalnych klientów, tam też
    najwięcej ,,umownych" taksówkarzy."

    Oszustwo to jedno, ale przeciez umowy bywaja i uczciwe. Tez nie wolno
    ?
    A rabat umowny moga zastowac ?

    J.

  • 2. Data: 2013-10-25 20:33:32
    Temat: Re: tajne taksowki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    No i za szybko poszlo
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-wroclaw,44/nielegalni
    -taksowkarze-wpadli-we-wroclawiu-nocne-kontrole-itd,
    314226.html
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-wroclaw,44/wroclawska
    -policja-na-tropie-pseudotaksowkarzy,308306.html

    To drugie - "w dzielnicy Psie Pole", to mi sie jakos kojarzy z pewnym
    klubem, nazwijmy to towarzyskim :-)
    Bo jak inaczej zlapac tajna taksowke - zatrzymywac wszystkich co wioza
    pasazera z tylu ?

    Kontrole kontrolami, ale coz to - juz nie mozna podwiezc znajomego ?
    Czy klienci juz tak wk* na taksiarzy ze chetnie zeznaja ?

    Ale tak sie zastanawiam - jak oni lapia klientow, skoro tajni ?
    No chyba ze tak - przez telefon
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-wroclaw,44/bez-taksom
    etru-po-wroclawiu-tak-wpadl-nielegalny-taksowkarz,28
    8092.html

    Ale ktos tu kreci - to w koncu "srebrne audi", czy oznakowana skoda ?
    Ale bez taksometru ?
    Bo 15 zl .. na wroclawskim Rynku samochodow nie ma, trasa moze liczyc
    4-6km, jesli w nocy to 15 zl bylaby przyzwoita cena i nie ma potrzeby
    bronic przed takimi "oszustami" mieszkancow ...

    No i nietajne taksowki:

    Czy najlepiej miec dwie licencje ?

    J.

  • 3. Data: 2013-10-25 20:59:12
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    J.F wrote:

    > Ale tak sie zastanawiam - jak oni lapia klientow, skoro tajni ?

    Normalnie. Przewozy okazjonalne.
    Numer tylko dla zaufanych osób.

  • 4. Data: 2013-10-26 01:13:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Oszustwo to jedno, ale przeciez umowy bywaja i uczciwe. Tez nie wolno ?

    Kwestia jakie są przesłanki zawierania umów. Zdroworozsądkowo ludzi się
    oszukuje a nie oni nie płacą. Z reguły oszukuje np mechanik samochodowy.