  • 11. Data: 2018-07-11 20:39:02
    Temat: Re: takietam z kamerki
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w
    <news:5b460ac4$0$675$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    valid...
    > J.F. w

    > ale miasto i ulice ... albo link do googla.

    Cytować sie oduczyłeś?
    I w jakim celu Ci info o mieście? Skrętu w lewo z dwóch pasów na dwa nie
    ogarniasz?

    > A jak ten z lewego tez chcial na 2-gi od prawej, to sie robilo puk :-)

    Skoro zlikwidowali jednostronnie przerywaną to jak najbardziej

    > tak? To jak uwazasz - srodkowy pas dolnej jezdni na ktory pas lewej
    > jezdni prowadzi ?
    > A lewy pas ?

    Ogarnij się. Napisałem jak powinni jechać, ale Ty nawet poprawnie pasów nie
    potrafisz opisać...

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2018-07-11 20:56:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    valid...
> [...]

    >Cytować sie oduczyłeś?
    >I w jakim celu Ci info o mieście? Skrętu w lewo z dwóch pasów na dwa

    Chcialbym sobie to zobaczyc, bo z doswiadczenia wiem, ze linie moga
    mylic.

    >Skoro zlikwidowali jednostronnie przerywaną to jak najbardziej

    A kto mial racje, tzn kto zmienial pas i musial ustapic :-)

    >Ogarnij się. Napisałem jak powinni jechać, ale Ty nawet poprawnie
    >pasów nie
    >potrafisz opisać...

    Ja sie odnosze do mojego przykladu nr 2, ktory zgrabnie wyciales.
    To napisz kto gdzie jedzie bez zmiany pasa i mozesz przy tym sie
    poslugiwac poprawnym opisem pasow :-P

    J.

  • 13. Data: 2018-07-11 21:24:36
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > Ja sie odnosze do mojego przykladu nr 2, ktory zgrabnie wyciales.

    Nie wyciąłem, nie kłam...

    > To napisz kto gdzie jedzie bez zmiany pasa i mozesz przy tym sie
    > poslugiwac poprawnym opisem pasow :-P

    Sam napisałeś, że z lewego nie da sie na lewy wjechać bez cięcia po wysepce,
    więc masz prostą sytuacje dwa na dwa, której nie jesteś w stanie ogarnąć,
    więc oddaj PJ ;P

    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2018-07-11 21:55:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    valid...

    >Nie wyciąłem, nie kłam...

    Ale nie ma, a byl..

> [...]
    >wysepce,
    >więc masz prostą sytuacje dwa na dwa, której nie jesteś w stanie

    Moze dyrektor/ka zarzadu ma malucha lub wolniej jezdzi i potrafi ? :)

    Nie jest tez ta linia taka, zeby wyraznie prowadzic na drugi pas ...

    J.

  • 15. Data: 2018-07-11 22:08:59
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    valid...

    > Ale nie ma, a byl..

    Wiesz, są references, ale i sa pewne zasady...

    Na ten przykład ... a nie ..
    Na inny przykladbrak spacji przed znakami przestankowymi kończącymi zdanie,
    typu "?". Ale taki odstęp jak najbardziej po znakach cytowania powinien być.
    Podobnie łamanie cytatów.
    Przestałeś ogarniać zaróno netykiete jak i poruszanie sie po drogach?

    > Moze dyrektor/ka zarzadu ma malucha lub wolniej jezdzi i potrafi ? :)

    Taaa, gdy nie wiesz co napisać to właśnie w powyższym schemacie odpisujesz

    > Nie jest tez ta linia taka, zeby wyraznie prowadzic na drugi pas ...

    Nie ogarniasz prostej zasady z dwóch na dwa -- oddaj PJ, będzie mniej
    jednego potencjalnego zabójcy z licencją ;P

    --
    'Tom N'

  • 16. Data: 2018-07-12 08:41:12
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "scobowski" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Bo szeroki kąt :P
    >
    > Lokalizacja: https://goo.gl/maps/Ty2Ub3N9rHB2 - tu widać dość fajnie
    > linie, z satelity - jeszcze lepiej.
    > Faceta tłumaczy tylko rejestracja z powiatu ;-)

    sierota pojechał bez zastanowienia za tym białym, tamten też ściął ale nie
    miał nikogo po lewej...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 17. Data: 2018-07-12 09:15:04
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-11 o 07:49, scobowski pisze:
    > 3 strzały na przestrzeni 30 minut i 20 kilometrów
    > 1: https://www.youtube.com/watch?v=l2D_Si3C9Co
    > 2: https://www.youtube.com/watch?v=Dz5a05Xmi0U
    > 3: https://www.youtube.com/watch?v=55PS1fWISiY

    Z takim szczęściem orurować jakiś rzadki drogi w cennikach wóz i żyć z OC ;)

    Lewis

  • 18. Data: 2018-07-12 18:37:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    alid...

> [...]

    >zdanie,
    >typu "?". Ale taki odstęp jak najbardziej po znakach cytowania

    to jest grupa samochody a nie ..ortografia :-P

    >Przestałeś ogarniać zaróno netykiete jak i poruszanie sie po drogach?

    Nie pisze sie "zaróno".

    >Taaa, gdy nie wiesz co napisać to właśnie w powyższym schemacie
    >odpisujesz

    Jakby bylo wyraznie, to by nie było tematu.
    A tu jest tak niewyraznie.
    Jeden sie zmiesci na lewy, drugi wypadnie na srodkowy, a ten z prawego
    to juz w ogole nie ma wskazowek - i kolizja gotowa ...

    J.