  • 1. Data: 2018-07-30 21:01:21
    Temat: tani laser kolor
    Od: Krzychu <v...@w...pl>

    Szukam taniej w eksploatacji laserowej drukarki kolorowej A4. Wymagania
    duplex, LAN po rj45, 20 stron / minutę w kolorze, tanie zamienniki
    toneru najlepiej ze zintegrowanym bębnem. Drukarka może być urządzeniem
    wielofunkcyjnym ale nie musi.
    Co jest teraz na topie? Może być używana, byle dało się kupić coś w
    sensownym stanie w tej cenie. Wydruk około 200 stron na miesiąc. Budżet
    około 1000 zł netto.

  • 2. Data: 2018-07-30 21:37:40
    Temat: Re: tani laser kolor
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2018-07-30 o 21:01, Krzychu pisze:
> [...]
    > Co jest teraz na topie? Może być używana, byle dało się kupić coś w
    > sensownym stanie w tej cenie. Wydruk około 200 stron na miesiąc. Budżet
    Ja bym kupił HP 400 M451dn. Na znanym portalu aukcyjnym uzywana ~650
    PLN. Tonery zamienniki 45 zł każdy kolor :)

    Krzysiek aka Tasiorsa