  • 1. Data: 2016-06-22 15:47:27
    Temat: tania kamerka
    Od: m...@g...com

    Czy takie tańsze kamerki za 10 dolców z ali to są coś warte:
    np:
    http://pl.aliexpress.com/item/100-Oryginalny-GT300-M
    ini-Samoch-d-DVR-Kamera-Dashcam-Full-HD-1080-P-Rejes
    trator-g-sensor/32679867736.html?btsid=7d19cf52-40d7
    -428c-8fa1-68b1caf5345f&ws_ab_test=searchweb201556_8
    %2Csearchweb201602_4_10037_10017_10032_10040%2Csearc
    hweb201603_2&spm=2114.010208.3.2.d3zMwr

    Szukam czegoś do okazjonalnego użytkowania kilka razy do roku.

  • 2. Data: 2016-06-22 16:01:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mam z wyprzedazy w makro kamerke za 39 zlotych. Warto bylo. Dziala. Znajomy przekonal
    sie ze nie wlaczona kamerka tez dziala.

  • 3. Data: 2016-06-22 16:54:19
    Temat: Re: tania kamerka
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 22.06.2016 o 15:47, m...@g...com pisze:
    > Czy takie tańsze kamerki za 10 dolców z ali to są coś warte:

    tak. zobaczysz gdzie kto jechał, czy ktoś szedł.... ale czy odwracał
    głowę przed wejściem na jezdnie? tego już nie. tak samo numery
    rejestracyjne - zapomnij. Czy warto zaoszczędzić 8 dych?
    ToMasz

  • 4. Data: 2016-06-22 17:16:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nieprawda. Nawet na malym ekraniku jaki ma moja tania kamerka bez problemu rozpoznam
    osobe z dwudziestu trzydziestu metrow. Z wad to ze troche szarpie i film nie jest
    plynny. Taka kamerka ma zadanie zwiekszyc prawdopodobienstwo wykazania mojej
    niewinnosci i nie sluzy do krecenia filmow przyrodniczych w 3D. W zwiazku z tym nie
    warto wydac zlotowke wiecej za lepsza.

  • 5. Data: 2016-06-23 09:24:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    niewinnosci i nie sluzy do krecenia filmow przyrodniczych w 3D. W zwiazku z tym nie

    jak gostek (z bmw) jadący z naprzeciwka urwie Ci (lub mnie) lusterko, to
    na 100% jesteś niewinny. ja też. tylko że ja będę znał jego numery
    rejestracyjne.
    ToMasz

  • 6. Data: 2016-06-23 10:08:43
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 23-06-2016 o 09:24, ToMasz pisze:
    > jak gostek (z bmw) jadący z naprzeciwka urwie Ci (lub mnie) lusterko, to
    > na 100% jesteś niewinny. ja też. tylko że ja będę znał jego numery
    > rejestracyjne.
    > ToMasz
    Niby tak choć nawet w tych ze średniej półki częściej nie odczytasz
    numerów w takiej sytuacji niż odczytasz.
    Druga kwestia to rodzaje zdarzeń w których potrzebne jest nagranie nr rej.
    Muszą jednocześnie zaistnieć co najmniej 4 przesłanki: duża prędkość,
    jazda z naprzeciwka, słaba pamięć i ucieczka sprawcy z miejsca zdarzenia.
    Chyba faktycznie tylko oberwanie lusterka się kwalifikuje.
    Żeby nie było sam mam G1WH bo uznałem że dla wygody różnica bezwzględna
    w cenie jest akceptowalna.

  • 7. Data: 2016-06-23 14:08:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz kilka kamer w tym jedna nagrywajaca urywanie lusterka? Gostek pojedzie na zlom i
    kupi uzywane lusterko. Zanim policja do niego trafi bedzie mial zmienione i powie ze
    nie on. Jak nie bedziesz mial momentu nagrania w ktorym widac urywanie lusterka to
    dalej jest tylko prawdopodobienstwo ze to ten nagrany co jechal z naprzeciwka urwal.
    Urwac moze i taki co wyprzedzal. Co wtedy pokazesz policantowi? Kamerka to taki
    dodatkowy bezstronny swiadek pewnych zdarzen, nie wszystkich. Na przyklad jakis beton
    wlazl z marszu na przejscie dla pieszych i zostal poturbowany. Moja tania w tej
    sytuacji sie sprawdzi, zwlaszcza ze jest tak ustawiona ze nie patrzy w osi samochodu
    tylko niesymetrycznie. Mniej na lewo a wiecej na chodnik.

  • 8. Data: 2016-06-24 22:26:39
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-06-23 o 10:08, klaus pisze:

    > Żeby nie było sam mam G1WH bo uznałem że dla wygody różnica bezwzględna
    > w cenie jest akceptowalna.

    Jak działa taka kamerka? Chodzi mi o to, że przyklejam ją do szyby,
    wkładam do środka kartę pamięci 16GB, podłączam zasilanie i zaczynam
    jechać. Kamera zaczyna automatycznie nagrywać. Po kilku godzinach jazdy
    karta pamięci się zapełnia. I co - automatycznie kasuje nagranie, żeby
    zrobić miejsce na nowy zapis? Czy też wyświetla napis "karta pełna,
    koniec nagrywania" i trzeba ręcznie kasować?

  • 9. Data: 2016-06-25 11:30:24
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > karta pamięci się zapełnia. I co - automatycznie kasuje nagranie, żeby
    > zrobić miejsce na nowy zapis? Czy też wyświetla napis "karta pełna, koniec

    Kamera nagrywa filmy o określonej długości (w lepszych można to ustawić) np.
    5 minut. Po zapełnieniu najstarszy film jest kasowany a na jego miejsce
    nagrywany jest nowy. W ten sposób masz zawsze ostatnie kilka godzin jazdy
    nagrane na karcie. W kamerach z czujnikiem przeciążenia filmy z dużym
    przeciążeniem (ostre hamowanie na przykład) są blokowane przed skasowaniem i
    trzeba je skasować ręcznie.

    --
    Axel

  • 10. Data: 2016-06-25 22:49:13
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-06-25 o 11:30, Axel pisze:
> [...]
    > filmy z dużym przeciążeniem (ostre hamowanie na przykład) są blokowane
    > przed skasowaniem i trzeba je skasować ręcznie.

    Jeżeli nie jest ustawione ani 5 minut, ani nic innego, to co się dzieje
    gdy karta się zapełnia? Np. jadę jednym ciągiem przez Polskę i wielkość
    nagrania w pewnym momencie przekracza pojemność karty.