  • 1. Data: 2012-12-18 23:32:30
    Temat: tania skóra na motor (spam)
    Od: s...@g...com

    Tania skóra na motor:

    http://allegro.pl/kurtka-skorzana-na-motor-i28691744
    09.html

    Zapraszam do licytacji.

  • 2. Data: 2012-12-18 23:41:26
    Temat: Re: tania skóra na motor (spam)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-12-18 23:32, s...@g...com pisze:
    > Tania skóra na motor:
    >
    > http://allegro.pl/kurtka-skorzana-na-motor-i28691744
    09.html

    > Zapraszam do licytacji.

    kliknalem w link. Jestes mi krewny 15 sekund zycia.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-12-19 08:00:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-18 23:41, Kuczu pisze:

    09.html

    > kliknalem w link. Jestes mi krewny 15 sekund zycia.

    Złóż reklamację u dostawcy internetu. Mi jest winny tylko 5 sekund.

    --
    MN

  • 4. Data: 2012-12-21 17:52:31
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Ciekawe, nie ma glowy i tlowia ale dlonie sa. Jak to zrobiles? Jakas magia!

    --

    morghul

  • 5. Data: 2012-12-30 00:59:28
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 21 grudnia 2012 17:52:31 UTC+1 użytkownik morghul napisał:
    > Ciekawe, nie ma glowy i tlowia ale dlonie sa. Jak to zrobiles? Jakas magia!

    > morghul

    Jest tułów :P
    Ps: Nic poza kurtką nie powinno cię interesować na zdjęciu aukcyjnym co nie?