  • 11. Data: 2009-09-17 22:38:00
    Temat: Re: tanie oscyloskopy cyfrowe - co warte?
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Ten pierwszy wskazany robi firma GW instek.
    [ciach]

    Wszyscy mówią GW instek.. a nikt się nie zastanawia co to znaczy... może
    GÓWNO WARTY Instek?? To wszystko by wyjaśniało :)...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 12. Data: 2009-09-17 22:43:22
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > W koncu kupiłem:
    >
    > http://www.owon.pl/product_info.php?cPath=7&products
    _id=12

    A ten analizator 16 kanałowy jak się sprawuje ?

  • 13. Data: 2009-09-18 07:01:08
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Szymon" <g...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Powyższe problemy bym jednak zniósł gdyby nie impulsatory w pokrętłach -
    > rok okazjonalnej pracy i pierwszy szlag trafił.

    W HAMEGu HM1507 miałem ten sam problem z 3 impulsatorami po 2 latach
    używania.
    Rozebrałem go i przeczyściłem wszystkie 10 impulsatorów (dało się zdjąć ich
    obudowy bez wymontowywania z płytki, teraz są nieco rozgiete, ale trudno).
    W impulsatorach było zdecydowanie za dużo smaru. Usunąłem, wyczyściłem do
    sucha, nieco przesunąłem sprężynki i delikatnie posmarowałem tym samym
    smarem. Jak na razie (będzie już 5-6 lat) wszystko działa bez zarzutu.
    P.G.

  • 14. Data: 2009-09-18 09:12:45
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    sundayman wrote:
    ts_id=12
    > A ten analizator 16 kana?owy jak sie sprawuje ?

    Niestety nie mam chwilowo za duzo z nim pracy więc cięzko mi powiedzieć
    o tym czy prawidłowo wyzwala krotkie impulsy, etc. Na pewno jest średnio
    wygodny do dluższej pracy. Tu zdecydowanie przydałby się zewnętrzny
    soft. Dekodowania protokołów nie ma (bo to drogie ficzery). Za jakis
    miesiąc popędzę go na prawidziwych przypadkach to się zobaczy.

    PS. Oscyloskop ma tryb standy, tzn świeci dioda power mimo wyłaczenia
    przyciskiem mechanicznym. Hmmm.... ;)

  • 15. Data: 2009-09-18 12:04:12
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

    Użytkownik "badworm" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Elektrodzie i wychodzi, że generalnie Rigole mają dosyć dobrą opinię. Do
    > tego z tych dwóch podanych przeze mnie oscyloskopów to właśnie Rigol
    > jest tańszy i ma większą częstotliwość próbkowania. Zaczynam się też
    > zastanawiać nad czymś lepszym - za ok. 1500PLN mogę mieć używanego Teka
    > TDS210 (tylko brak RS232 będzie nieco przeszkadzał) lub Rigola DS1022C.
    > Trzeba by nieco więcej kasy odłożyć ale w zasadzie sprzęt byłby już na
    > lata.
    > --
    > Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl

    Witam

    Ja mam od 3 tyg. RIGOLa 1052 50MHz. Wcześniej Tektronix 2215 60MHz analog.
    Dla mnie bomba, jeszcze go rozgryzam, ale wiem że to był zakup na 102.
    Poza tym trzeba się trochę przestawić z używaniem, bo cyfry mają swoje za
    uszami i trzeba wiedzieć jak obsługiwać i wtedy jest bajka.
    Ja śmiało Rigola polecam, sam spędziłem sporo godzin nad szperaniem co i za
    ile i wszystkie drogi prowadziły do Rigola.
    Oczywiście zakładam że nie będzie awarii bo a tym temacie jestem z nim za
    krótko.
    I polecam:

    http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&oi=video_re
    sult&ct=res&cd=3&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2F
    watch%3Fv%3DkdjpbWLi7UI&ei=BXezSuuGFpyG_Aaej_3XDQ&rc
    t=j&q=rigol+review&usg=AFQjCNFGJ3nioWS-gUlYG2YasL6N-
    4B5eQ

    Poza samym przeglądem Rigola dość ciekawy elektro-blog.

    Rafał

  • 16. Data: 2009-09-19 09:24:32
    Od: "Szymon" <g...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4ab33018$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > sucha, nieco przesunąłem sprężynki i delikatnie posmarowałem tym samym
    > smarem. Jak na razie (będzie już 5-6 lat) wszystko działa bez zarzutu.

    Dzięki za wskazówkę. Spróbuje zrobić im dogłębny przegląd.

    Szymon