  • 1. Data: 2020-03-29 04:13:43
    Temat: tankujecie kto żyw?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    jest wątek o tankowaniu? wpisujecie miasta?
    zatankujcie za mnie żeby pływak wygieło.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 2. Data: 2020-03-29 15:03:11
    Temat: Re: tankujecie kto żyw?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-03-29 04:13, PiteR wrote:
    > jest wątek o tankowaniu? wpisujecie miasta?
    > zatankujcie za mnie żeby pływak wygieło.

    Bielsk Podlaski. W piątek zatankowałem z sąsiadem po pół litra i trzy
    piwa na głowę.

  • 3. Data: 2020-03-29 16:30:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo JDX pisze tak:

    > Bielsk Podlaski. W piątek zatankowałem z sąsiadem po pół litra i trzy
    > piwa na głowę.

    nigdy nie miałem wątpliwości ;)

    kupujecie autobusy ze zbiornikami 1300L? passaty ze zbiornikami 105L?
    a moze na działeczce trymacie?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 4. Data: 2020-03-29 16:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JDX j...@o...pl ...

    > Bielsk Podlaski. W piątek zatankowałem z sąsiadem po pół litra i trzy
    > piwa na głowę.

    Rozumiem, ze pytanie brzmi czy to było głupie bo alkoholizm to choroby
    czy moze dlatego to było głupie ze z sasiadem?
    Na dzis powiedziałbym, ze to drugie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 5. Data: 2020-03-29 19:05:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2020 02:13:43 GMT, PiteR napisał(a):

    > jest wątek o tankowaniu? wpisujecie miasta?
    > zatankujcie za mnie żeby pływak wygieło.

    Ale po co tankowac, skoro ropa tanieje ?

    J.

  • 6. Data: 2020-03-29 20:28:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale po co tankowac, skoro ropa tanieje ?

    Zeby potrollowac? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 7. Data: 2020-03-29 21:08:15
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-03-29 16:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik JDX j...@o...pl ...

    > Rozumiem, ze pytanie brzmi czy to było głupie bo alkoholizm to choroby
    > czy moze dlatego to było głupie ze z sasiadem?
    > Na dzis powiedziałbym, ze to drugie.

    Dwa tygodnie wcześniej z tym samym sąsiadem tankowaliśmy bimberek 60%,
    więc wirus nam raczej niegroźny. :-)

  • 8. Data: 2020-03-29 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JDX j...@o...pl ...

    > Dwa tygodnie wcześniej z tym samym sąsiadem tankowaliśmy bimberek
    > 60%, więc wirus nam raczej niegroźny. :-)

    Znowu sie czegoś nauczyłem... ech...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 9. Data: 2020-03-30 18:53:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo J.F. pisze tak:

    > Ale po co tankowac, skoro ropa tanieje ?

    a po co montować gaz?

    nigdy nie wiadomo czy jutro nie zdrożeje

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 10. Data: 2020-04-01 18:08:45
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-03-29 o 04:13, PiteR pisze:
    > jest wątek o tankowaniu? wpisujecie miasta?
    > zatankujcie za mnie żeby pływak wygieło.

    Ceny surowca lecą i jak twierdzi prasa "In a few markets prices have
    gone negative - sellers will pay you to take the oil, as global storage
    capacity fills." Czyli dopłacają do tego, żeby ktoś od nich wziął ropę.
    Gdzieś za rok większość branży będzie zbankrutowana. Za 2 lata cena
    paliwa na stacjach będzie kosmiczna, bo wydobycie w międzyczasie spadnie
    blisko zera.