  • 1. Data: 2002-11-02 08:47:05
    Temat: tax withholding - co to dokladnie znaczy?
    Od: v...@p...onet.pl

    czy ktos moglby mnie oswiecic jak tax withholding sie ladnie nazywa po polsku?

    WITHHOLDING TAX usually refers to those taxes that are withheld from an
    employee�s compensation to account for that individuals tax liability on
    his/her
    compensation.

    pozdr.
    radek

  • 2. Data: 2002-11-02 09:02:20
    Temat: Re: tax withholding - co to dokladnie znaczy?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:1793.0000094a.3dc39108@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:
    > czy ktos moglby mnie oswiecic jak tax withholding sie ladnie nazywa
    > po polsku?

    zaliczka na rzecz podatku
    zaliczka na poczet podatku
    (odliczona przez płatnika - to jest (w Polsce) te 20% co pracodawca odciąga
    na rzecz przyszłego podatku)

    a "compensation" to "wynagrodzenie" w tym kontekscie

  • 3. Data: 2002-11-02 09:59:20
    Od: v...@p...onet.pl

    > zaliczka na rzecz podatku
    > zaliczka na poczet podatku

    wielkie dzieki za tak sprawna odpowiedz;
    radek