  • 1. Data: 2017-11-03 13:27:29
    Temat: technologie
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jakiś zastój na grupie,

    jak ogarniane jest namierzanie przy zmiennym IP?
    ciekawe to jest, że ciągle serwują mi moje "działania w internecie!" w
    różnego rodzaju bannerkach...

    P.S.
    trampek "dostaną nie ci co wygrali, ale ci co zasłużyli!" i to jest myśl!

  • 2. Data: 2017-11-03 13:30:33
    Temat: Re: technologie
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    i drugie pytanie, ja już nie ogarniam co jest działalnością "służb
    misyjnych" a co partactwem...
    wchodzi człowiek na pocztę - a tu jakieś zwiechy,
    wchodzi człowiek na stronę - a tu jakieś skrypty co przestają działać,
    człowiek próbuje zaktualizować dodatki do n++ - a tu zwisy - a niby to
    tylko zassanie z netu kilku kilobajtów...