  • 11. Data: 2018-02-07 21:20:02
    Temat: Re: telefon dla seniora
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-02-07 o 11:29, J.F. pisze:

    >Nawet jeśli produkują, to nie zdarzyło mi się kupić baterii do
    >telefonu/laptopa o parametrach porównywalnych z tą pierwszą - nawet
    >przy kupowaniu za $$$ od producenta urządzenia. Nie wiem, z czego to
    >wynika. A może to nie wina baterii, tylko samego urządzenia?

    Urzadzenia, jesli to Apple.

    Ale o to Cie nie podejrzewam :-)

    J.

  • 12. Data: 2018-02-08 14:24:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

> [...]
    > kupowaniu za $$$ od producenta urządzenia. Nie wiem, z czego to wynika. A
    > może to nie wina baterii, tylko samego urządzenia?

    Raczej sposobu użytkowania.
    W smartfonach bateria krócej pracuje na jednym ładowaniu
    im więcej smartfona używasz. Więc zaraz po kupieniu, gdy
    się go uczysz dopiero i mało używasz, bateria działa dłużej...
    Po kilku latach działa krócej bo więcej używasz smartfona
    w ciągu dnia - wymiana baterii nic na to nie pomoże...

  • 13. Data: 2018-02-09 02:44:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Co tu wybrac ?
    >
    > -raczej "zwykly telefon" niz smartfon,
    > -duze klawisze, duzy ekran, prosta obluga,
    > -glosny
    >
    > nie musi byc specjalny "dla seniora", ale "zwyklych telefonow" to
    > chyba coraz mniej - wszyscy chca smartfony ... a moze jednak android ?

    Kupiłem dla rodzicielki (dobiega 90.) jakiś w Auchanie parę lat temu,
    ale to był taki z mikro usb po kablu co sprawiało kłopoty bo niedowidzi.
    To dość wk... typ wtyczki.

    Za drugim podejściem celowałem już w telefony z poprawną kołyską (2
    izolowane punkty) i kupiłem, któregoś Maxcoma wyglądem zbliżonego do
    tego tutaj:

    https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/maxcom-mm
    462bb.bhtml

    Poza kołyską, zalezało mi aby posiadał przycisk "panic". To coś takiego,
    co po naciśnieciu i przytrzymaniu albo wysyła wiadomości do listy
    zaprogramowanych numerów, albo wydzwania na tę listę w petli.

    Ma go jakieś 2-3 lata i nie narzeka dobrze.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2018-02-10 00:44:10
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 05.02.2018 o 20:21, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > nie musi byc specjalny "dla seniora", ale "zwyklych telefonow" to chyba
    > coraz mniej - wszyscy chca smartfony ... a moze jednak android ?

    MyPhone Flip3 Fajoski i budzi zadowolenie

  • 15. Data: 2018-02-10 23:08:16
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > MyPhone Flip3 Fajoski i budzi zadowolenie

    Nie rób tego błędu. Miałem już kilka urządzeń myPhone i tragedia. Niby
    fajne, a jednak zawsze jakieś głupie coś pada - a to gniazdo nie
    kontaktuje, a to jeden klawisz nie działa, a to zawiesza się gdy coś tam...

    Moja babcia używa MaxComm 462BB. Jedyne, do czego można się przyczepić,
    to aby nawiązać połączenie, trzeba dwa razy nacisnąć ,,zielony". No i dla
    starszych osób dobrym ulatwieniem jest podstawka do ładowania - microUsb
    można przecież włożyć odwrotnie!

    --
    Grzexs

  • 16. Data: 2018-03-26 00:13:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5a7ad4fa$0$593$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale poniewaz "pelno ich", to wyprobowanie wszystkich bedzie za duzo
    > kosztowac :-(
    > Wszystkich nie trzeba, ale jaka szansa, ze pierwszych trzech bedzie
    > dobry ?
    >
    > Wiec pytam o opinie, moze ktos temat przerabial.

    A jakis Myphone Hammer?

    --
    TA

  • 17. Data: 2018-03-26 17:24:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    de2.news.atman.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    Tak nawiasem mowiac - one mi sie jakos podobne wydaja.
    Tzn np jak model X ma jakas tam funkcjonalnosc, to jest model Y innej
    firmy z podobna.
    Tak naprawde to z jednej faryki pochodzi ?

    >A jakis Myphone Hammer?

    Na pierwszy rzut oka - za bardzo napchane przyciskow przy joystiku.
    Da sie to jednym grubym i niezbyt sprawnym palcem obsluzyc ?

    J.