  • 1. Data: 2017-08-27 02:33:29
    Temat: telefon z dobrym aparatem i radiem
    Od: Nika <w...@m...com>

    Kto może polecić telefon Android robiący przyzwoite zdjęcia i z tunerem
    radiowym? Patrzyłam na Asus Zenfone Zoom S, ale sprzedawca odradzał ze
    względu na słaby serwis Asusa (z każdą pierdołą trzeba wysyłać do
    Koszalina). Jakieś sugestie?

    - -

    Nika

  • 2. Data: 2017-08-27 14:16:02
    Temat: Re: telefon z dobrym aparatem i radiem
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-08-27 02:33, Nika wrote:
> [...]
    > radiowym? Patrzyłam na Asus Zenfone Zoom S, ale sprzedawca odradzał ze
    > względu na słaby serwis Asusa (z każdą pierdołą trzeba wysyłać do

    Określ co oznacza przyzwoite zdjęcia.

    Piotr

  • 3. Data: 2017-08-27 14:33:06
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-27 o 14:16, Uncle Pete pisze:

    > Określ co oznacza przyzwoite zdjęcia.

    No bez jaj...
    Przyzwoite - czyli wszystkie nieprzyzwoitości są zabronione. Znaczy
    aparat telefoniczny z autocenzurą. Może jakieś sprzężenie z Rydzykiem?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 4. Data: 2017-08-27 15:22:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-27 o 02:33, Nika pisze:
> [...]
    > radiowym? Patrzyłam na Asus Zenfone Zoom S, ale sprzedawca odradzał ze
    > względu na słaby serwis Asusa (z każdą pierdołą trzeba wysyłać do

    Tak to tylko w erze :-)

    Aktualnie mam dwa telefony (w sumie to samo co ajfon + powerbank ;-) )
    Jeden robi przyzwoite zdjęcia Lumia1020
    A drugi ma androida i wytrzymałą baterię XperiaZ3Compact

    Takie czasy :-)

  • 5. Data: 2017-08-27 19:56:31
    Od: h...@g...com

    W dniu niedziela, 27 sierpnia 2017 02:32:26 UTC+2 użytkownik Nika napisał:
> [...]
    > radiowym? Patrzyłam na Asus Zenfone Zoom S, ale sprzedawca odradzał ze
    > względu na słaby serwis Asusa (z każdą pierdołą trzeba wysyłać do

    Osobiście używam Asus ZenFone 3 Max ZC553KL
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/asus/zenfone3maxzc553k
    l/
    i sobie chwalę.
    Zdjęcia przyzwoite, radia słucham via net przez aplikację TuneIn Radio
    https://play.google.com/store/apps/details?id=tunein
    .player&hl=pl

    Heniek

  • 6. Data: 2017-08-27 22:20:20
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-27 o 19:56, h...@g...com pisze:
> [...]
    l/
    > i sobie chwalę.
    > Zdjęcia przyzwoite, radia słucham via net przez aplikację TuneIn Radio

    Preciez w telefonie jest aplikacja radia i możesz słuchać po podłączeniu
    słuchawek.

    --
    animka

  • 7. Data: 2017-08-27 22:56:28
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Animka" napisała:

    > Preciez w telefonie jest aplikacja radia i możesz słuchać po podłączeniu
    > słuchawek.

    Nie w każdym telefonie jest odbiornik FM, prawda, Pszemol? ;->
    Inna rzecz, że pakiety internetowe tak już staniały, że teraz (ale dopiero
    teraz, proszę Pszemola) słuchanie radia internetowego zamiast szumów z
    wbudowanego tunera zaczyna mieć sens. Aczkolwiek stacja, której głównie
    słucham, ma tak częste pady transmisji, że nieraz muszę przełączać się na
    tuner FM. Zresztą niedługo i tak nie będzie czego słuchać - "dojna zmiana"
    już kombinuje, jakby tu zapędzić "suwerena" do słuchania Jedynie Słusznych
    Rozgłośni. Wrócą "kołchoźniki"? ;->

    JoteR

  • 8. Data: 2017-08-28 00:46:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-27 o 22:56, JoteR pisze:
    Aczkolwiek stacja, której
    > głównie słucham, ma tak częste pady transmisji, że nieraz muszę
    > przełączać się na tuner FM.

    Potwierdzam. Jak na XXI wiek działa to dość jeszcze kulawo.
    Fm robisz pstryk i jest. :-)

    Też używam głównie tunein. Ale sposób działania przewijania jest dość
    niechlujny. Chciałbym żeby to działało jak normalne PVR w tv.
    Nie zależy mi na nagrywaniu i archiwizacji netu tylko na poprawnym
    działaniu przewijania 2-3 godzin.
    Przy stacji informacyjnych (czasem trzeba odetchnąć od muzyki) się
    przydaje :-)

  • 9. Data: 2017-08-28 08:17:13
    Od: p...@g...com

    galaxy kzoom

    http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_k_zoom-6210.p
    hp

    3 latek wiec to wlasciwie juz zlom ale kasuje wszystko bez optycznego zoom-a a w
    dobrych warunkach spokojnie wytrzymuje konkurencje z malpkami :-)
    nie moge sie go pozbyc bo nie ma godnego nastepcy, kreci w FHD, robi fotki 360 tu
    masz przykladowe foto:

    https://goo.gl/maps/ZwQNsxKnAir

  • 10. Data: 2017-08-28 09:26:32
    Od: h...@g...com

    > Preciez w telefonie jest aplikacja radia i możesz słuchać po podłączeniu
    > słuchawek.

    Ależ ja o tym wiem :-)
    Wygodniej mi.

    --