  • 11. Data: 2017-09-03 19:48:07
    Temat: Re: telefony z Chin
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > tylko Vatu.
    a jak się ma snapdragon 625 do 800? w antutu sprawdzałem pi razy oko
    80tyś do 60 tyś, czyli dupy nie urywa....

    ToMasz

  • 12. Data: 2017-09-03 23:24:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-03 o 16:58, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą ALEX MR
    > naskrobał(a):

    > Nie, na niej działa Virgin i net po LTE. Virgin ma lepsze (moim zdaniem)
    > obłozenie nadajników LTE od T-mobile. Przynajmniej w Szczecinie. Są miejsca
    > że na T-mobilu mam tylko H+ A Virgin śmiga na LTE.
    Jak sprawdzić czy mi Virgin śmiga po LTE? Może trzeba wykupić tę usługę?

    --
    animka

  • 13. Data: 2017-09-04 00:02:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" oohsgj$24f$...@n...icm.edu.pl

    > Jak sprawdzić czy mi Virgin śmiga po LTE? Może trzeba wykupić tę usługę?

    Owszem -- trzeba nabyć ;) SIMkę VM.

  • 14. Data: 2017-09-04 00:50:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu niedziela, 3 września 2017 10:47:09 UTC+2 użytkownik SERG napisał:
    > Mój Samsung ma prawie 6 lat i planuje go wymienić w końcu na coś
    > bardziej współczesnego, ponieważ jego funkcję smart w zasadzie już nie
    > istnieją.
    > Zainteresowały mnie telefony z Państwa Środka. Za całkiem rozsądny $
    > oferują (przynajmniej na papierze) dobre parametry.
    > Nie jestem wymagającym użytkownikiem i chciałbym żeby mój kolejny tel.
    > posłużył mi co najmniej 4 lata. Moje pytanie jest takie czy ktoś miał
    > jakiś dłuższy kontakt z takimi telefonami (Xiaomi, LeEco, DooGee)?
    > Jestem ciekaw jak z ich wytrzymałością/jakością po 2-3 latach użytkowania.

    Xiaomi ma autoryzacje (partner) Google i certyfikacje.
    Musisz kupic wersje z Global Rom, najlepiej international.

    dobry jest np

    https://www.geekbuying.com/item/Offical-Global-Versi
    on-Xiaomi-Redmi-Note-4-4G-64GB-Smartphone---Gray-379
    094.html

  • 15. Data: 2017-09-04 02:05:05
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 3.09.2017 o 16:58, ...:::WISKOLER:::... pisze:

    > Nie, na niej działa Virgin i net po LTE. Virgin ma lepsze (moim zdaniem)
    > obłozenie nadajników LTE od T-mobile. Przynajmniej w Szczecinie. Są miejsca
    > że na T-mobilu mam tylko H+ A Virgin śmiga na LTE.

    Popraw mnie jeśli źle zrozumiałem, OBIE karty mogą działać w LTE?

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 16. Data: 2017-09-04 02:06:06
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 3.09.2017 o 23:24, Animka pisze:

    > Jak sprawdzić czy mi Virgin śmiga po LTE? Może trzeba wykupić tę usługę?

    Virgin działa na masztach Play, więc nie dla Ciebie :-P

  • 17. Data: 2017-09-04 09:15:01
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 04.09.2017 o 00:50, krzysztofsf pisze:

> [...]
    >
    > dobry jest np
    >
    > https://www.geekbuying.com/item/Offical-Global-Versi
    on-Xiaomi-Redmi-Note-4-4G-64GB-Smartphone---Gray-379

    Ten telefon ( wiem nowy) kosztuje 190 usd (plus ewentualny vat)
    natomiast sprawny samsung i9506 z snapdragonem 800 kosztuje 115usd z
    przesyłką.
    więc sprawa nie jest oczywista. nówka ale bez perspektyw na ewentualną
    naprawę, akcesoria, albo przechodzony popularny, znany dobry model
    samsunga, z gigantycznym wsparciem softwarow - hardwarowym.

    ToMasz

  • 18. Data: 2017-09-04 11:29:25
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "SERG" napisał w wiadomości grup

    > Moje pytanie jest takie czy ktoś miał jakiś dłuższy kontakt z takimi
    > telefonami (Xiaomi, LeEco, DooGee)? Jestem ciekaw jak z ich
    > wytrzymałością/jakością po 2-3 latach użytkowania.

    Używam Doogee T6 Pro od ok. roku. Na razie się nie zepsuł. Wydajność dla
    mnie wystarczająca (nie gram). GPS bezproblemowy, Jasność ekranu maksymalna
    ok. 600 nit, więc nie najgorzej, ale w tej kwestii zawsze może być lepiej.
    Minimalna też daje radę, nie oślepia zbytnio w nocy. Jak jadę wieczorem
    samochodem to mam ustawione powyżej minimum, bo minimum dla mnie za ciemno.
    Rozdzielczość ekranu "tylko" HD, ale mnie to kompletnie nie przeszkadza.
    Dualsim niestety hybrydowy.
    Akumulator, przy sporadycznym dzwonieniu, smsowaniu, 1,5 h dziennie na
    Yanosiku, doładowuję dwa razy w tygodniu gdy spadnie do ok. 50 %. Gdy
    używałem go trochę bardziej intensywnie (ciągle włączona transmisja danych,
    nawigacja Google + Yanosik od ok. 9-ej do 17-ej (z przerwami na zwiedzanie
    oczywiście), kilkadziesiąt zdjęć dziennie, to wieczorem było ok. 50 %.
    O aktualizacjach można zapomnieć.
    Mając obecne doświadczenia kupiłbym go jeszcze raz. Kupiłem od polskiego "
    oficjalnego przedstawiciela" nie bezpośrednio w Chinach.
    Jest teraz w PL dostępny Doogee BL5000 z nieco mniejszym akumulatorem, ale
    generalnie lepszą specyfikacją za 799 zł. Gdybym miał kupować i byłby nie
    gorszy od mojego (chodzi o opinie, nie o specyfikację), to bym go pewnie
    kupił.
    Firma ma również wypuścić BL7000 z akumulatorem 7000 mAh, ale nie wiadomo
    czy będzie w PL.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 19. Data: 2017-09-04 18:32:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 września 2017 09:15:38 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > naprawę, akcesoria, albo przechodzony popularny, znany dobry model
    > samsunga, z gigantycznym wsparciem softwarow - hardwarowym.

    Wez przestan....
    Kolega tym xiaomi zastapil zonie LG G3 i dziewczyna jest zachwycona, do tego laduje 2
    razy tygodniowo mimo, ze korzysta z internetu LTE.

    Do tego nie proponuj S4 z Chin tyle lat po premierze, bo watpliwe, zeby osiagalny byl
    oryginal - najwyzej podróbki, jakies resztki serii ze zwrotow, po naprawach itp.

    mam w rodzinie 3 modele Xiaomi i jestem zadowolony.

  • 20. Data: 2017-09-04 20:44:06
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą ALEX MR
    naskrobał(a):

    > Popraw mnie jeśli źle zrozumiałem, OBIE karty mogą działać w LTE?

    Tak, ale nie jednocześnie. Wybieramy sobie która karta ma pracować jako
    karta do netu. I tu nie ma możliwości zostawienia "brak wyboru" jak to ma
    miejsce przy karcie do telefonowania.
    Przy wyborze "do telefonowania" możemy wybrać kartę priorytetową i zawsze z
    niej w pierwszym rzędzie będzie wykonywane połączenie telefoniczne. Jeśli
    nie wybierzemy karty to za każdym razem przy wybieraniu numeru będziemy
    mogli wybrać z której karty chcemy skorzystać.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz uciekając przed Gestapo wbiegł na dach. Noga mi się jednak