  • 71. Data: 2017-09-08 09:34:56
    Temat: Re: telefony z Chin
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-07 o 20:25, j...@i...pl pisze:

    > Play/Virgin/RBM na siłe trzyma w sieci macierzystej. U mnie w domu
    > lepszy jest zasięg T-Mobile niż Playa, a i tak do ostatniego dBm
    > telefon trzyma się Playa.
    > Ja zrezygnowałem z Virgin, przenisłem numer do innego operatora i
    > życie stało się proste :)

    Poza upierdliwym trzymaniem się nadajników play to mi pasuje, mam w
    telefonie all free za 29 zl + 2 x free (tablet + żony tel).

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 72. Data: 2017-09-08 09:45:50
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-07 o 20:49, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    > Hm, jakis nieulony RAM, z dodatkowa bateryjka/kondensatorem, czy
    > partycja systemowa znika po wyjeciu baterii (lub dluzszym rozladowaniu) ?
    > Czy to tylko forma cache ?
    > W kazdym badz razie nie wydaje mi sie, aby to mozna bylo RAM nazwac.

    hmmm, i jak to nazwać skoro np. Samsung z S8(+) nazywa to tak:

    4GB RAM (LPDDR4)
    64GB (UFS 2.1)

    https://www.gsmmaniak.pl/wp-content/uploads/gsmmania
    k/2017/05/ufs-samsung.jpg

  • 73. Data: 2017-09-08 12:47:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    >hmmm, i jak to nazwać skoro np. Samsung z S8(+) nazywa to tak:

> [...]

    No dokladnie tak.
    4GB RAM, a zapewne to DRAM, co traci dane w pare ms po wyjeciu
    baterii,
    i 64GB flash, ktory robi za (eep)ROM, dysk itp.

    RAM sluzy procesorowi to do wykonywania programow, przechowywania ich
    kodu, danych - tylko tymczasowych.

    J.

  • 74. Data: 2017-09-08 15:52:23
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
    j...@i...pl naskrobał(a):

    > Przypadek? Ma jakiś chujowy telefon? Bo nie uwierzę że natywna karta
    > Playa działa w H+/3G/whatever, a wirtualny operator w LTE.

    Samsunga, nowy raczej. Z pół roku go ma to nie moze być złom. Chociaż... To
    Samsung...
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wolnym krokiem zbliżył się do lokalu kontaktowego. Zapukał

  • 75. Data: 2017-09-08 18:23:48
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 4.09.2017 o 20:44, ...:::WISKOLER:::... pisze:

    > Tak, ale nie jednocześnie. Wybieramy sobie która karta ma pracować jako
    > karta do netu. I tu nie ma możliwości zostawienia "brak wyboru" jak to ma
    > miejsce przy karcie do telefonowania.
    > Przy wyborze "do telefonowania" możemy wybrać kartę priorytetową i zawsze z
    > niej w pierwszym rzędzie będzie wykonywane połączenie telefoniczne. Jeśli
    > nie wybierzemy karty to za każdym razem przy wybieraniu numeru będziemy
    > mogli wybrać z której karty chcemy skorzystać.

    Dzięki :-) Dopytywałem bo wszystkie dualsimy jakie spotkałem działały w
    standardzie: główna karta sim - wszystkie pasma, dodatkowa 2G only.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 76. Data: 2017-09-08 18:26:58
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 8.09.2017 o 15:52, ...:::WISKOLER:::... pisze:

    > Samsunga, nowy raczej. Z pół roku go ma to nie moze być złom. Chociaż... To
    > Samsung...

    Mój Huawei uparcie trzyma się 4G, jak już musi odpuścić to uparcie 3G,
    2G to ostateczna ostateczność. Play ofkors. Dziwne to co opisujesz jest.

  • 77. Data: 2017-09-09 17:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

    > Play/Virgin/RBM na siłe trzyma w sieci macierzystej. U mnie w domu
    > lepszy jest zasięg T-Mobile niż Playa, a i tak do ostatniego dBm
    > telefon trzyma się Playa.

    A nie mozesz ustawic zeby wybierał innego operatora?
    Ja tez mam playa ale wybieram plusa 3g i najczesciej łącze sie własnie z
    plusem.
    Tylko z lte jest problem, bo play cos tam pewnie blokuje ale w sumie po co
    to lte?
    Jak czasami polacze sie z nadajnikiem play 4g (a zdarz sie to sporadycznie)
    to i tak nie da sie z tego korzystac - duzo lepsze transfery mam na 3g.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 78. Data: 2017-09-11 10:19:40
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2017-09-04 o 21:00, Budzik pisze:
    > Na razie nie wiem dlaczego chociaz podejrzewam nakładkę miui.

    Pozwolenie na autostart i na działanie w tle.
    Samo pozwolenie "działanie w tle" zamykało mi aplikacje.

    --
    AWa.

  • 79. Data: 2017-09-11 20:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej W. a...@w...pl ...

    > Pozwolenie na autostart i na działanie w tle.
    > Samo pozwolenie "działanie w tle" zamykało mi aplikacje.

    Nie, nie - juz znalazłem - winne było ustawienie inteligentnego
    oszczedzania baterii dla aplikacji w tle.
    Wyłączyłem i działa ok. Albo prawie ok, bo jeszcze nie chce odblokować
    ekranu - gada, włacza ekran, ale blokada wisi a niby odpowiednia opcje
    włączyłem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.