  • 1. Data: 2018-02-04 19:24:27
    Temat: telewizja na PC, tuner, czy inne rozwiązanie
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    moja mama ogląda TV na komputerze. Niestety na win XP. trzeba by przejść
    na win7, albo 10, ale "niedasie" bo na nowszysch windowsach urządzenia
    nie działają. ma już dwa tunery, leadetk winfast i kworld jakiśtam. Do
    winfasta istnieja jakieś kombinowane sterowniki do win7. urządzenie jest
    poprawnie widziane w managerze urządzeń, ale dzwięku niema. znaczy jest,
    ale wyłączony. można go załączyć grzebiąc w zaawansowanych ustawieniach,
    ale przy wyłączeniu programu obsługującego tuner tv, następuje ponowne
    wyłączenie dzwieku. więc jak dla mojej matki - odpada. win10 -
    sterowniki się "nie instalują". Potrzebuje innego rozwiazania na
    ogladanie telewizji kablowej na PC. na tych starych zakresach, na
    S-kach, nie dvbt. słyszałem że kiedys były tunery, wpinane pomiędzy
    kompa a monitor. nie umiem znaleźć. dvbt zdominowało rynek. nie umiem
    znaleźć nawet nowszego, w sensie takiego który na CD ma sterowniki do
    win7 tunera tv! Myślałem juz nawet o kupnie (oddam gratis) magnetowidu
    który będzie robił za tuner - ale nie podłącze go do monitora PC.
    ostateczne rozwiązanie to kupno starego TV LCD, ale to kolejny klamor na
    biurku i trudno stwierdzić ile podziała.
    Poradźcie coś proszę

    ToMasz

  • 2. Data: 2018-02-04 20:12:52
    Temat: Re: telewizja na PC, tuner, czy inne rozwiązanie
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 04.02.2018 o 19:24, ToMasz pisze:
> [...]
    > sterowniki się "nie instalują". Potrzebuje innego rozwiazania na
    > ogladanie telewizji kablowej na PC. na tych starych zakresach, na

    W tej kablówce nie ma TV cyfrowej? Może najwyższy czas przejść na jakiś
    mały LCD z DVBT - jakość obrazu i wygoda obsługi bez porównania, do tego
    telewizor też umożliwi oglądanie TV analogowej.

> [...]
    > ostateczne rozwiązanie to kupno starego TV LCD, ale to kolejny klamor na
    > biurku i trudno stwierdzić ile podziała.

    Mam na zbyciu leżący w szafie od dłuższego czasu tuner Compro:
    http://www.compro.com.tw/poland/product/e600f/e600f.
    html - chyba nawet
    uruchamiałem go na XP, na 7 działał bez problemu. Skąd jesteś?

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2018-02-04 22:28:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ToMasz pisze tak:

    > słyszałem że kiedys były tunery, wpinane pomiędzy
    > kompa a monitor. nie umiem znaleźć.

    takie coś?

    http://tinyurl.com/ya9nyav3
    http://tinyurl.com/ycae3zs2
    http://tinyurl.com/y9x8umuk

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2018-02-05 07:37:31
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A tuner dostawcy tej kablówki (nawet z demobilu)?

    -----
    > Myślałem juz nawet o kupnie magnetowidu który będzie robił za tuner - ale nie
    podłącze go do monitora PC.

  • 5. Data: 2018-02-05 13:53:55
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 04.02.2018 o 19:24, ToMasz pisze:

    > Poradźcie coś proszę

    http://deinterlace.sourceforge.net/dscaler4.htm

    OIDP (nie używam od paru lat) jeśli ma wsparcie dla danej karty, to nie
    wymaga do niej sterownika w systemie. W każdym razie na tym sofcie
    oglądałem na Windows 7 TV analogową korzystając z zakupionego jeszcze w
    poprzednim wieku tunera LifeView FlyVideo 98, oraz nowszej karty
    Pinnacle. Oczywiście działa wtedy tylko sam tuner, DScaler nie ma na
    przykład obsługi pilotów.

  • 6. Data: 2018-02-05 18:54:07
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 04/02/2018 06:24 PM, ToMasz wrote:
> [...]
    > go do monitora PC. ostateczne rozwiązanie to kupno starego TV LCD, ale to
    > kolejny klamor na biurku i trudno stwierdzić ile podziała.

    Mam Takie cos "PCTV AndroiDTV 78e" Pisza ze jest DVB-T zeby to sprzedac
    jako nowoczesne ale normalne, analogowe kanaly tez wylapuje o ile sa w
    poblizu. Dziala mi to z telefonem i PC. w zestawie sa odpowiednie
    przejsciowki, antena i oprogramowanie.

  • 7. Data: 2018-02-05 19:53:51
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 05.02.2018 o 07:37, ń pisze:
    > A tuner dostawcy tej kablówki (nawet z demobilu)?

    Nie umiesz czytać ze zrozumieniem i nie umiesz odpisywać pod cytowanym
    testem?

    Do analoga jakiś dostawca kablówki dawał tunery?

    --
    Czarek

  • 8. Data: 2018-02-05 19:56:58
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2/4/2018 7:24 PM, ToMasz wrote:
    > ostateczne rozwiązanie to kupno starego TV LCD, ale to kolejny klamor na
    > biurku

    Poprawne rozwiązanie to zakup monitora z funkcją TV i wyrzucenie tego co
    masz. W 100zł da się zmieścić, popsuć niesposób, ma pilota i działa.

  • 9. Data: 2018-02-05 19:59:19
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 05.02.2018 o 19:56, Sebastian Biały pisze:
    > Poprawne rozwiązanie to zakup monitora z funkcją TV i wyrzucenie tego co
    > masz. W 100zł da się zmieścić, popsuć niesposób, ma pilota i działa.

    I to nawet przy wyłączonym komputerze.

    --
    Czarek

  • 10. Data: 2018-02-05 20:15:15
    Od: ń <ń@ń.ń>

    No dawał, np. tym, którzy nie mieli odpowiednio szerokiego pasma w telewizorze.

    -----