  • 1. Data: 2012-09-24 22:26:59
    Temat: telewizja w telefonie
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    Przez weekend można było włączyć sobie TV w telefonie, za darmo, na
    tydzień dzięki uprzejmości firmy orange.
    Kiedyś tam oglądałem ich telewizje na stronie www, i było to bardzo
    fajne rozwiązanie. niektóre programy były dokładnie takie jak w TV
    niektóre - wybrane audycje. Wszystko za darmo dla klientów ORange, ale
    transmisja przez internet.
    Tym razem tylko w telefonach z kartą orange, ale transmisja GSM za free.
    Tak się zastanowiłem, przecież taniej było by im puścić to w "net",
    zamiast generować sztuczny ruch po GSM. niepotrzebnie się martwiłem.
    transmitowany obraz (1:1) był wielości paznokcia, jakość gorsza niż
    videorozmowa - więc transfer malutki, zainteresowanie jeszcze mniejsze.
    Jakby komuś chciało się spróbować jak wygląda TV w telefonie - śmiało
    możecie zapomnieć że coś takiego istnieje.

    ToMasz

  • 2. Data: 2012-09-25 17:54:02
    Temat: Re: telewizja w telefonie
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:
> [...]
    > Jakby komuś chciało się spróbować jak wygląda TV w telefonie - śmiało
    > możecie zapomnieć że coś takiego istnieje.

    Wielkość paznokcia to ile jest pikseli?
    Może oferta ta jest skierowana do użytkowników słuchawek starego typu, nie
    smartfonów z internetem? A więc ekraniki małe, 2-3"... nie wystarczy taka
    jakość?

    p.s. Mozna to wciąż włączyć? Siostrę w Krakowie poprosiłbym aby mi
    wytestowała :)