  • 1. Data: 2015-08-24 08:56:20
    Temat: telewizor SONY KDL 37S5600 - dziwna usterka
    Od: "AC" <a...@p...onet.pl>

    Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Pewnego dnia włączam tv i kolory są
    nienaturalne. Trudno mi to opisać, ale np. białe tło jest za mocne. Wygląda
    to tak jak obraz mocno przekontrastowany, chociaż regulacja nic nie wnosi,
    obwódki wokół postaci na ciemniejszych obrazach. Nazwiązując do telewizji
    analogowej to tak jakby był zbyt wysoki poziom sygnału video. Czegoś takiego
    jeszcze nie naprawiałem - pomóżcie.