  • 1. Data: 2015-07-24 21:20:12
    Temat: temperaturowa zagadka
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pisałem kiedyś, że dorobiłem sobie wskaźnik temperatury wody do seicento
    i na nim to gdy szybko jechałem to wskazanie spadało do 50 stopni...

    myślałem, że coś jest zjebane, ale...

    jechałem sobie ostatnio spokojnie te 250 innym autem, z fabrycznym
    czujnikiem temperatury i co ciekawe wskazanie też mocno spadło...

    więc jak to jest?

  • 2. Data: 2015-07-24 21:27:18
    Temat: Re: temperaturowa zagadka
    Od: masti <g...@t...hell>

    platformowe głupki wrote:

> [...]
    >
    > jechałem sobie ostatnio spokojnie te 250 innym autem, z fabrycznym
    > czujnikiem temperatury i co ciekawe wskazanie też mocno spadło...

    Tusk z Kopaczową ukradli ci 100 stopni

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-07-24 22:42:24
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

> [...]
    >
    > jechałem sobie ostatnio spokojnie te 250 innym autem, z fabrycznym
    > czujnikiem temperatury i co ciekawe wskazanie też mocno spadło...

    zapomniałeś dodać, ze potem mama obudziła i poszedłeś do szkoły

    @

  • 4. Data: 2015-07-25 05:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Tusk z Kopaczową ukradli ci 100 stopni

    Tylko 50...

  • 5. Data: 2015-07-25 08:12:45
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    > więc jak to jest?

    To tak, jak w tym kawale o beduinie i przeziębionym wielbłądem.

  • 6. Data: 2015-07-29 08:52:35
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > jechałem sobie ostatnio spokojnie te 250 innym autem, z fabrycznym
    > czujnikiem temperatury i co ciekawe wskazanie też mocno spadło...

    Jest coś zjebane. Nazywa się to termostat :)
    Chyba że ten czujnik temp zamontowałeś w chłodnicy ;) To wówczas co
    innego masz zjebane.

    Lewis