  • 1. Data: 2014-07-20 23:16:46
    Temat: termometr kieszonkowy
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Co polecacie w roli małego, zgrabnego termometru o zakresie mierzonym od
    -20 do +45*C, który można by wykorzystywać do pomiaru temperatury
    otoczenia i mieć zawsze przy sobie? Myślę o czymś pokroju zegarków w
    formie modułów do przyklejenia taśmą dwustronną bądź zamontowania w
    otworze, zasilanych jedną baterią LR44 lub czymś podobnym.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 2. Data: 2014-07-21 20:43:26
    Temat: Re: termometr kieszonkowy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    badworm napisał:

> [...]
    > w formie modułów do przyklejenia taśmą dwustronną bądź zamontowania
    > w otworze, zasilanych jedną baterią LR44 lub czymś podobnym.

    To w końcu do zamontowania w kieszeni, czy w otworze?

    --
    Jarek (kieszenie też w różnych miejscach bywają)

  • 3. Data: 2014-07-21 21:03:42
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 21.07.2014 20:43, Jarosław Sokołowski wrote:

    > To w końcu do zamontowania w kieszeni, czy w otworze?

    A kieszeń to nie otwór? ;)

    Jakub Rakus

  • 4. Data: 2014-07-21 21:50:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jakub Rakus napisał:

    > A kieszeń to nie otwór? ;)

    A jakie ma fi?

    Jarek

    PS
    Teraz mi się przypomniało, że Google niedawno kupił za jakieś ciężkie
    miliardy fabrykę termometrów, które z grubsza odpowiadają temu opisowi.

    --
    -- U mienia w karmanie gwozd'. A u was?

  • 5. Data: 2014-07-21 22:12:33
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 20:43:26 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > To w końcu do zamontowania w kieszeni, czy w otworze?

    Czy taki termometr:
    http://sklep.avt.pl/termometr-panelowy-20-70-stc.htm
    l nie może być
    trzymany w kieszeni?

    Fajnie by było tylko żeby czujnik był wbudowany a nie na kabelku i by
    może całość była ciut mniejsza.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 6. Data: 2014-07-21 22:50:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    badworm napisał:

    > Czy taki termometr:
    > http://sklep.avt.pl/termometr-panelowy-20-70-stc.htm
    l nie może być
    > trzymany w kieszeni?

    Może.

    > Fajnie by było tylko żeby czujnik był wbudowany a nie na kabelku
    > i by może całość była ciut mniejsza.

    Ale ponieważ ma kabelek, to może być jednocześnie trzymany w otworze.
    Nawet nikt nie zauważy.

    "Ciut mniejsza", no niezbyt precyzyjnie wyrażone życzenie.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2014-07-21 22:55:15
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 lipca 2014 23:16:46 UTC+2 użytkownik badworm napisał:
    > Co polecacie w roli ma�ego, zgrabnego termometru o zakresie mierzonym od
    >
    > -20 do +45*C, kt�ry mo�na by wykorzystywa� do pomiaru temperatury
    >
    > otoczenia i mie� zawsze przy sobie? My�l� o czym� pokroju zegark�w w
    >
    > formie modu��w do przyklejenia ta�m� dwustronn� b�d� zamontowania w
    >
    > otworze, zasilanych jednďż˝ bateriďż˝ LR44 lub czymďż˝ podobnym.
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kropek}pl
    >
    > GG#2400455 ICQ#320399066

    Kup taki okrągły z bimetalem. Nie potrzebuje baterii. Przymocujesz sobie pasek i
    będziesz szpanował że byleś u komunii i masz zegarek.

  • 8. Data: 2014-07-22 03:07:52
    Od: Tornad <t...@h...com>

    On Sunday, July 20, 2014 5:16:46 PM UTC-4, badworm wrote:
    > Co polecacie w roli ma�ego, zgrabnego termometru o zakresie mierzonym od
    >
    > -20 do +45*C, kt�ry mo�na by wykorzystywa� do pomiaru temperatury
    >
    > otoczenia i mie� zawsze przy sobie? My�l� o czym� pokroju zegark�w w

    Do niewatpliwie ciekawych rozwiazan i porad dorzuce swoje trzy centy.

    Istnieja termometry cieklokrystaliczne. W najprostszym wydaniu jest to cienki
    pasek czarnego plastyku w ktorym warstwe robocza stanowia liquid crystals.
    Takie cudo mozna kupic za dolara, gora dwa. Nie potrzebuja zadnych zrodel
    zasilania, dziala prawie tak samo jak termometr cieczowy tyle, ze sie nie
    tlucze. Mialem takich kilka; dostalem jako reklame przy zakupie zmieniajacej
    kolor farby, ktora wykorzystalem do produkcji okladki na swoja ksiazke.

    Sluzyly mi dobrze, ale do czasu. Mialem ich 4 i wszystkie mi zniknely.
    Musi co sie bardzo kolegom spodobaly. Albo sie zagubily.
    Zagladnij na google, wpisz <liquid crystals thermometer> i ukaza ci sie
    kilkadziesiat linkow w tym kilka tlumaczacych zasade jego dzialania.

    Handlarzom polecam jako byc moze niezly interes. W Polsce chyba ten "narzad"
    jest znany zapewne tylko waskiej grupie fachowcow.
    Pzdr
    Tornad

  • 9. Data: 2014-07-22 14:18:24
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-07-22 03:07, Tornad pisze:

    > Handlarzom polecam jako byc moze niezly interes. W Polsce chyba ten "narzad"
    > jest znany zapewne tylko waskiej grupie fachowcow.
    > Pzdr
    > Tornad

    Popatrz na Allegro, spóźniłeś się ;-)

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 10. Data: 2014-07-22 14:29:30
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 22.07.2014 03:07, Tornad pisze:

> [...]
    >
    > Handlarzom polecam jako byc moze niezly interes. W Polsce chyba ten "narzad"
    > jest znany zapewne tylko waskiej grupie fachowcow.

    20 lat temu wąska grupa fachowców mogla kupić taki termometr w aptece.
    Służył do pomiaru temperatury u dziecka.

    --
    pozdrawiam
    MD