  • 1. Data: 2015-01-15 23:11:40
    Temat: test jakości łącza
    Od: Tomotron <t...@o...pl>

    Link do strony która testuje jakość łącza internetowego u mnie jest:
    Ping 7ms; Jiter 1ms; line quality B*
    http://www.extravoip.pl/pomoc/jak_sprawdzic_lacze/

  • 2. Data: 2015-01-16 01:23:08
    Od: Tomotron <t...@o...pl>

  • 3. Data: 2015-01-16 10:38:00
    Temat: Re: test jakości łącza
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomotron,

    Friday, January 16, 2015, 1:23:08 AM, you wrote:

    > Link do strony która testuje jakość łącza internetowego u mnie jest:
    > Ping 7ms; Jiter 1ms; line quality B*
    > http://www.extravoip.pl/pomoc/jak_sprawdzic_lacze/

    Spamerze, opanuj się.
    Poprawny adres testu, to http://www.pingtest.net

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2015-01-16 13:53:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 16 Jan 2015 10:38:00 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Spamerze, opanuj się.

    Ale żeby spamować to coś ciekawego na stronie musi być, a tam nic nie
    ma. Ciekawe po co zatem rozgłasza link.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2015-01-16 13:57:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Friday, January 16, 2015, 1:53:06 PM, you wrote:

    > Ale żeby spamować to coś ciekawego na stronie musi być, a tam nic nie
    > ma. Ciekawe po co zatem rozgłasza link.

    Chodzi o usługę VOIP, która na tej stronie jest. Strona uboga, może
    ktoś głupi się złapie i zarejestruje.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2015-01-18 17:12:14
    Od: Tomotron <t...@o...pl>

    > Spamerze, opanuj się.
    > Poprawny adres testu, to http://www.pingtest.net

    Witam,
    Przepraszam, ale miało puść do kogoś innego a nie na grupę, na stronie
    jest informacje jak interpretować test.
    Wycofać nie mogę, thunderbird zgłasza błąd "Wystąpił błąd protokołu
    NNTP: 437 User-issued cancel"
    Jak ktoś mądry powie jak wycofać z serwera news.atman.pl to usunę post

    Pozdrawiam, przepraszam