  • 11. Data: 2007-01-09 00:25:25
    Temat: Re: test lacza
    Od: "Karol Knapik" <k...@k...com.pl>

    wlasnie jestem na etapie robienia od nowa testera , download zrobilem
    dziala ok , pytanie czy ktos robil upload lub ma na to jakis pomysl ,
    zalozenia dla mnie byly takie :

    najwolniejsze lacza 64 kbps gprs maja przesc test w sensownym czasie a nie
    kilku minut
    szybkie lacza maja nie przeklamywac w gore :
    rozwiazanie podzial testu na 4 etapy
    1 etap robi pobieranie samej strony , (dane to wstawka niewyswietlana -
    ilosc ok 128KB) jesli czas ponizej 4 s to przejscie dalej , jak nie to
    obliczenie wyniku , a dalej nastepny krok podobnie itd do max 4 punktu w
    ktorym wysylam do klienta 2MB i tutaj wyswietlenie ostateczne , przy laczach
    do kilkunastu Mbit nie bedzie przeklaman wiekszych , a wiekszych w sieci w
    tej chwili laczy nie oferuje .

    Czy ktos probowal cos bez ingerencji klienta wysylac na serwer osobisnie
    tutaj nie mam wiekszego doswiadczenia , ale mysle ze takie dane mozna w
    jakis sposob dac jako zmienna JS i formularz automatycznie wysylajacy
    zrobic.

    Jesli tylko ktos ma jakis pomysl to prosze o info

    --
    Pozdrawiam:
    Karol Knapik