  • 1. Data: 2018-08-21 12:47:38
    Temat: test wahaczy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=pZXSg1z-rls

    jest roznica, czy nie warto przeplacac ?

    Najciekawsze to sie imo zaczyna w 20-tej minucie.
    Ciekawe czy sie przeklada na trwalosc ...

    J.

  • 2. Data: 2018-08-21 13:26:33
    Temat: Re: test wahaczy
    Od: p...@g...com

    --jest roznica, czy nie warto przeplacac ?

    ceny z ASO nie ma sensu uwzgledniac wystarczy cena czesci tego samego producenta

    --Ciekawe czy sie przeklada na trwalosc ...

    jesli widziales kiedykolwiek wahacz pekniety w tym miejscu to bezapelacyjnie tak :-)

    https://www.meyle.com/fileadmin/user_upload/service/
    downloads/flyer/FLY_Schadensfaelle_F_L_DinLang_16_2S
    _pl_web.pdf

  • 3. Data: 2018-08-21 13:28:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 Aug 2018 12:47:38 +0200, w
    <oqer3t42tkek$.1w2a4fg9hv50y$.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=pZXSg1z-rls
    >
    > jest roznica, czy nie warto przeplacac ?
    >
    > Najciekawsze to sie imo zaczyna w 20-tej minucie.
    > Ciekawe czy sie przeklada na trwalosc ...

    Bez sensu test, bo z reguły psują się sworznie, a nie wahacze.

  • 4. Data: 2018-08-21 13:54:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 Aug 2018 13:28:43 +0200, r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 21 Aug 2018 12:47:38 +0200, w
    > <oqer3t42tkek$.1w2a4fg9hv50y$.dlg@40tude.net>, "J.F."

    > Bez sensu test, bo z reguły psują się sworznie, a nie wahacze.

    No wlasnie, a nawet te 3.5t to i tak wielokrotnie wiecej niz potrzeba.

    Ale od 20-tej minutu ogladaja sworznie :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-08-21 14:00:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 Aug 2018 13:54:06 +0200, w <o0qatsfyzxe$.4w5ofvds5mdh.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No wlasnie, a nawet te 3.5t to i tak wielokrotnie wiecej niz potrzeba.
    >
    > Ale od 20-tej minutu ogladaja sworznie :-)

    Wyciągnęliby je i włożyli w wiertarkę i imadło. Mniej roboty, a test byłby
    lepszy.
    Szkoda oglądać. Ile osobom złamał się wahacz?

  • 6. Data: 2018-08-23 19:50:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    > Tue, 21 Aug 2018 12:47:38 +0200, w
    > <oqer3t42tkek$.1w2a4fg9hv50y$.dlg@40tude.net>, "J.F."

    > Bez sensu test, bo z reguły psują się sworznie, a nie wahacze.

    Już nie mówiąc o ważeniu i wnioskowaniu na podstawie
    różnic 2-10 gram na elemencie ważącym 1400 gram :-)))

  • 7. Data: 2018-08-24 02:39:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Aug 2018 12:50:27 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Już nie mówiąc o ważeniu i wnioskowaniu na podstawie
    > różnic 2-10 gram na elemencie ważącym 1400 gram :-)))

    roznice sa wieksze miedzy modelami, ale w sumie ... czy istotne ?

    Za to waga jest chyba bez sensu, skoro obrocenie wahacza ma taki
    wplyw.
    Choc to tylko promil.

    J.

  • 8. Data: 2018-09-01 20:54:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > https://www.youtube.com/watch?v=pZXSg1z-rls
    >
    > jest roznica, czy nie warto przeplacac ?
    >
    > Najciekawsze to sie imo zaczyna w 20-tej minucie.
    > Ciekawe czy sie przeklada na trwalosc ...

    Jeśli ktoś jeździ na przeglady co roku to zostanie wyeliminowany za
    gumy i sworznie zanim mu pęknie wahacz. Najszybciej pęka zaraz za
    sworzniem w tym durnym miejscu gdzie mogłby być grubszy.

    Nie wiem skąd te ceny ale TRW kosztuje prosty 210zł a Lemforder 275zł.

    Lepiej pooglądać Krzysia

    https://www.youtube.com/watch?v=cpAUsmsNwno

    --
    Piter