  • 1. Data: 2017-07-27 17:32:58
    Temat: tester
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    (kolejne z cyklu słabointelektualnych pytań)

    czym zajmuje się tester oprogramowania?
    może bym się zainteresował, znam model zmiennej pomocniczej...
    da radę? Ktoś mi opowie na czym polega taka praca?

  • 2. Data: 2017-07-27 20:36:16
    Temat: Re: tester
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/27/2017 5:32 PM, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU wrote:
    > czym zajmuje się tester oprogramowania?

    Tu masz jeden z przykładów:

    http://interestingengineering.com/programmer-automat
    es-job-6-years-boss-fires-finds/

  • 3. Data: 2017-07-27 20:49:20
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    o kurwa jakieś europejskie grupowe przesłanie, nawet nie będę się w to
    zagłębiał... P.S. proszę po ludzku, na prawdę dość już mam tych
    przednich dżołków...

  • 4. Data: 2017-07-27 22:04:23
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    > Tu masz jeden z przykładów:
    >
    > http://interestingengineering.com/programmer-automat
    es-job-6-years-boss-fires-finds/

    W tym przykładzie należałoby jeszcze wywalić szefa za to, że przez kilka lat nie
    odkrył, że jest na taką skalę robiony w jajo przez własnego podwłądnego.
    Wygląda też na to, że dział HR też nie funkcjonuje tam poprawnie. Facet przyznaje się
    do braku relacji z kolegami w pracy - i znowu, przez parę lat nikt tego nie odkrył?
    Ogólnie to chyba jakaś dysfunkcyjna firma. Nie rozumiem, czemu ktoś z tego zrobił
    historyjkę do netu. Zabrakło historyjek do serwisu z historyjkami?

    A wracając do tematu:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Software_testing

    Temat jest gruby. Zakładam, że ta historyjka nie jest dokładnie o tym.

  • 5. Data: 2017-07-27 23:25:22
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "wół, wół roboczy, wół dojno roboczo:

    > czym zajmuje się tester oprogramowania?

    Zarabia kasę na balangi.

    AK

  • 6. Data: 2017-07-27 23:26:56
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "wół, wół roboczy, wół dojno:

    > P.S. proszę po ludzku, na prawdę dość już mam tych przednich dżołków...

    Po ludzku? Ok.
    Spierdalaj stąd !
    Może byc ?

    AK

  • 7. Data: 2017-07-28 17:31:02
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ty jako europejski lider chyba zostałeś odpowiednio pouczony i
    preszkolony, że my frajers to nie rozumiemy...

  • 8. Data: 2017-07-28 17:33:34
    Temat: [OT] tester
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Wygląda też na to, że dział HR też nie funkcjonuje tam poprawnie. Facet przyznaje
    się do braku relacji z kolegami w pracy - i znowu, przez parę lat nikt tego nie
    odkrył?

    dddddddddzzzzzzzzzziiiiiiiiiiiiiiięęęęęęęęęęęęęękkkk
    kkkkkkkkuuuuuuuuuuujjjjjjjjjjjjęęęęęe!!!!!!

    w życiu bym sam tego nie wymyślił

    ogólnie powinniście jednak wpadać na moją stronę o unii europejskiej -
    wam się udało, bo dymaliście w czasach przełomu - a teraz gnoje to nawet
    nie wiedzą o co chodzi...

  • 9. Data: 2017-07-28 17:34:34
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Zarabia kasę na balangi.

    no tak widzisz
    myślisz jak typowy europejczyk
    ze wszystkimi okonkurowywać (kiedyś to się nazywało, okradać)

  • 10. Data: 2017-07-29 13:34:53
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 27 Jul 2017 13:04:23 -0700 (PDT), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:
    > W tym przykładzie należałoby jeszcze wywalić szefa za t=
    > o, że przez kilka lat nie odkrył, że jest na taką skal=
    > ę robiony w jajo przez własnego podwłądnego.

    Primo, to fake.

    Secundo, skoro pracownik wykonywał swoją pracę - choć nie wykładał w
    to wysiłku - to o robieniu w jajo nie można mówić.

    Tertio, po zwolnieniu tegoż gościa co? Firma używa jego programów i
    jedzie na automacie? Czy zatrudniła kogoś mniej pomysłowego, który
    robi wszystko tak jak sobie niezbyt ogarnięte kierownictwo uważa za
    jedynie słuszne?