  • 1. Data: 2014-07-22 12:12:52
    Temat: tester do instalacji elektrycznych - gdzie kupic?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Za oceanem uzywam takiego gadgetu do testowania gniazdek z
    elektrycznoscia

    http://reviews.homedepot.com/1999/100031636/sperry-3
    -wire-circuit-analyzer-voltage-tester-reviews/review
    s.htm

    Czy ktos gdzies widzial taki tester loco Warszawa?

    A.L.

  • 2. Data: 2014-07-22 13:58:28
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    A.L. wrote:
> [...]
    -wire-circuit-analyzer-voltage-tester-reviews/review
    s.htm

    > Czy ktos gdzies widzial taki tester loco Warszawa?

    nigdy nie widzialem takiego testera i jakos nie widze potrzeby uzywac
    takiego, dla czego ty go musisz uzywac?

    jeffrey

  • 3. Data: 2014-07-22 14:11:00
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik A.L. napisał:
> [...]
    -wire-circuit-analyzer-voltage-tester-reviews/review
    s.htm

    > Czy ktos gdzies widzial taki tester loco Warszawa?

    Firmy Sperry nie widziałem ale to się nazywa "tester gniazdek
    elektrycznych"
    Testery instalacji elektrycznych, to zupełnie inna bajka w dużo wyższej
    cenie.
    https://www.google.pl/search?q=tester+gniazdek+elekt
    rycznych&hl=pl&gbv=2&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&
    sa=X&ei=7lLOU8iUJ9CO7QaLxYHIBQ&ved=0CAUQ_AU

    Poszukaj czegoś podobnego, bo może istnieje pod inną nazwą.
    Maciek

  • 4. Data: 2014-07-22 14:17:15
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 22 Jul 2014 13:58:28 +0200, "Jeffrey"
    <s...@w...onet.pl> wrote:

> [...]
    s.htm

    >nigdy nie widzialem takiego testera i jakos nie widze potrzeby uzywac

    Po to zeby stwierdzic w jakim staniesa gnizadka zainstalowane 50 lat
    temu z hakiem

    Taki tester daje nastepujace informacje

    open ground
    open neutral
    open hot
    hot/ground reversed
    hot/neutral reversed
    correct

    A.L.

  • 5. Data: 2014-07-22 14:31:18
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 22 Jul 2014 14:11:00 +0200, Maciek <m...@p...com> wrote:

> [...]
    &sa=X&ei=7lLOU8iUJ9CO7QaLxYHIBQ&ved=0CAUQ_AU

    >Poszukaj czegoś podobnego, bo może istnieje pod inną nazwą.

    To wlasnie ta nazwa. Znalazlem sporo, chociaz ceny powalajace

    Dzieki!

    A.L.

  • 6. Data: 2014-07-22 14:34:13
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-07-22 12:12, A.L. pisze:
> [...]
    -wire-circuit-analyzer-voltage-tester-reviews/review
    s.htm

    > Czy ktos gdzies widzial taki tester loco Warszawa?

    http://www.conrad.pl/?websale8=conrad&pi=121270&chan
    nel=conrad-pl&queryFromSuggest=1&refKey=E1k2QtP7r

    Można to zrobić z trzech LEDów i trzech oporników :-)

    P.P.

  • 7. Data: 2014-07-22 14:34:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan A.L napisał:

    > Po to zeby stwierdzic w jakim staniesa gnizadka zainstalowane 50 lat
> [...]

    U nas nie da się stwierdzić choćby "hot/neutral reversed", więc próżno
    szukać takiego diwajsu na lokalnym rynku.

    Jarek

    PS:
    Ale tak, pamiętam, że w bloku postawionym równiutko 50 lat temu za
    Gomułki, miałem fazę na bolcu.

  • 8. Data: 2014-07-22 14:55:57
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 22 Jul 2014 14:34:13 +0200, Paweł Pawłowicz

    Mozna, ale nie mam czasu...

    A.L.

  • 9. Data: 2014-07-22 15:00:09
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Sa calkiem podobne

    http://www.jbc.com.pl/testboy/testboy_tes_gn_wtyk.ht

    A.L.

  • 10. Data: 2014-07-22 15:04:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan A.L napisał:

    > Sa calkiem podobne
    >
    > http://www.jbc.com.pl/testboy/testboy_tes_gn_wtyk.ht

    Mogą być nawet całkiem takie same, jeśli się sprowadzi. Nie zmienia
    to jednak faktu, że akurat takie testowanie nie ma sensu.

    --
    Jarek